TOP

7 Tips για Αποτελεσματικό Mobile Marketing

DMΜε την πλειοψηφία των πελατών σας εστιάζει στο smartphone ή το tablet ως κύρια συσκευή, το mobile marketing σας, προσεγγίζει αυτό το κοινό; Εδώ είναι 7 τρόποι για να εξασφαλίσετε το engagement με το κοινό μέσω κινητών και να προσελκύσετε την προσοχή τους. Επιλέξτε το πιο σχετικό με τη γραμμή της επιχείρησής σας, για να την προωθήσετε και να αυξήσετε τα αποτελέσματά σας.

1. Χρησιμοποιήστε 24/7 το Chatbot

Καθώς, οι πελάτες σας εμφανίζονται όλο και περισσότερο να περνούν ώρες μπροστά από μια οθόνη, η επιχείρησή σας θα πρέπει να υποστηρίζει και να προτείνει νέες ιδέες ή προϊόντα ανά πάσα στιγμή. To chatbot είναι η τρέχουσα τάση για την επέκταση της υποστήριξης ή την απάντηση σε ερωτήσεις πελατών, ακόμη και όταν δεν βρίσκεστε στο γραφείο. Ανυπομονούν να χειριστούν χιλιάδες συνομιλίες ταυτόχρονα, μπορούν να ενημερώσουν, να πουλήσουν, ενώ, παράλληλα, κάνουν την επιχείρησή σας πιο αποτελεσματική μέσω αυτοματοποιημένων κρατήσεων και άλλων καθηκόντων.
Οποιαδήποτε επιχείρηση μπορεί να δημιουργήσει ένα chatbot γρήγορα, χρησιμοποιώντας υπηρεσίες cloud, όπως το SnatchBot. Προσφέρει αναλύσεις και παρέχει υπηρεσίες με δυνατότητα δημοσίευσης του chatbot στην εφαρμογή σας στο κινητό, στο Facebook Messenger, στο Skype, στην ιστοσελίδα και σε άλλες υπηρεσίες, για να μεγιστοποιήσετε το κοινό σας, όπου κι αν βρίσκονται.

2. Προωθήστε με ειδοποιήσεις Push και SMS

Η δέσμευση με τους πελάτες μέσω των ειδοποιήσεων push είναι ένας μεγάλος “πολλαπλασιαστής δύναμης” για τους marketers. Παρέχετε πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο, υπενθυμίσεις και ενημερώσεις σχετικά με προϊόντα, προσφορές και εκδηλώσεις. Εάν η επιχείρησή σας διαθέτει εκτεταμένη βάση δεδομένων των πελατών, με αριθμούς κινητού τηλεφώνου, τότε τα μηνύματα SMS μπορούν να κάνουν παρόμοια δουλειά, αλλά το Push προσφέρει το πλεονέκτημα της μεγαλύτερης ανάλυσης και ευελιξίας.

Οι ειδοποιήσεις Push, όταν χρησιμοποιούνται με σύνεση, προσφέρουν υψηλή απόδοση της επένδυσης και βοηθούν τον χρήστη να αισθάνεται μέρος του brand σας. Οδηγούν, κατευθείαν, στο Call to Action και στο στόχο ή στη δραστηριότητα, κάνοντας το ‘ταξίδι’ του χρήστη πιο απλό. Οι ειδοποιήσεις Push προσφέρουν ένα υψηλό ποσοστό μετατροπής, χωρίς να κάνουν κατάχρηση του προνομίου της ύπαρξης στη συσκευή.

3. Δημιουργήστε μια εφαρμογή

Η δημιουργία μιας εφαρμογής δεν χρειάζεται να είναι περίπλοκη και οι εφαρμογές παραμένουν απαραίτητη προϋπόθεση για τους πελάτες και τις επιχειρήσεις προκειμένου να απλοποιήσουν τις αλληλεπιδράσεις. Υπηρεσίες, όπως το AppInstitute προσφέρουν μια απλή προσέγγιση για τη δημιουργία προοδευτικών εφαρμογών. Μπορείτε να προσθέσετε χαρακτηριστικά αφοσίωσης, όπως κουπόνια, για να ενθαρρύνετε το κοινό να κατεβάσει την εφαρμογή και να έχει μια μόνιμη θέση στην αρχική σελίδα της συσκευής του.

Οι περισσότερες επιχειρήσεις βλέπουν, ήδη ,τους αντιπάλους τους χρησιμοποιώντας μια εφαρμογή, οπότε θα χρειαστεί να ανταγωνιστούν και να βρουν τρόπους να είναι διαφορετικοί ή να προσθέσουν πρόσθετες υπηρεσίες για να επιτύχουν την απόλυτη εμπειρία χρήστη.

4. Το κινητό είναι στιγμές

Με όλες τις υπηρεσίες που προσφέρουν τα social media, τους λογαριασμούς και τις προσπάθειες marketing, η εταιρεία σας πρέπει να επικεντρωθεί στις στιγμές, στις οποίες οι πελάτες είναι πιο αφοσιωμένοι και να έχετε κάτι σημαντικό να πείτε.

Ενώ, οι automated push υπηρεσίες μπορούν να στείλουν το μήνυμα την κατάλληλη στιγμή, πρέπει να διασφαλίσετε ότι όλες οι υπηρεσίες σας προωθούν αυτό το μήνυμα την κατάλληλη στιγμή. Οτιδήποτε και αν χρησιμοποιείτε για να στείλετε το μήνυμα, αφιερώστε χρόνο για να διασφαλίσετε ότι όλα λειτουργούν ορθά. Μελετήστε τα αποτελέσματα από όλες τις καμπάνιες και χρησιμοποιήστε τα καλύτερα timing data ή συγκρίνετε τις προσπάθειες marketing μεγάλων brands για να προγραμματίσετε τις μελλοντικές σας δραστηριότητες.

5. Αξιοποιήστε στο έπακρο το Messenger και το WhatsApp

Οι πελάτες σας ‘στην κινητή εποχή’ είναι μια ταχέως αναπτυσσόμενη κοινότητα, με άτομα που ήδη εγκαταλείπουν το Facebook και το Twitter για νέες υπηρεσίες. Το Facebook Messenger επιτρέπει στους ανθρώπους να μιλούν απευθείας με τους φίλους τους, οπότε μετατρέπει την παραδοσιακή Facebook εμπειρία που βασίζεται στο post.

Όπως ήδη αναφέρθηκε, ένα chatbot είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να ασχοληθείτε με το Messenger και άλλες υπηρεσίες συνομιλίας. Αλλά, άλλοι τρόποι διατήρησης και ανάπτυξης μιας παρουσίας περιλαμβάνουν το ChatWhale, το οποίο ανταμείβει τον χρήστη προσφέροντας του κάποιο ‘έπαθλο’, ως μέρος της συζήτησης για τη δημιουργία σχέσεων.

To WhatsApp είναι μια νέα περιοχή για τους marketers, επιτρέποντάς τους να φέρουν συγκεκριμένα μηνύματα και προϊόντα στη συζήτηση. Από τις φιλανθρωπικές οργανώσεις έως τα αθλητικά σωματεία και τα brands, το WhatsApp παρέχει ένα νέο μέρος για αύξηση του engagement και κάθε επιχείρηση πρέπει να πειραματιστεί με αυτή την πλατφόρμα.

6. Ρυθμίστε τις υπηρεσίες σας σύμφωνα με τις κινητές συσκευές

Παρόλο, που η επιχείρησή σας μπορεί να τα καταφέρνει καλά μέσω του website σας, καθώς περισσότεροι χρήστες μεταβαίνουν σε κινητά, θα πρέπει να διασφαλίσετε ότι το website σας πληροί όλες τις προδιαγραφές της Google, για να διασφαλίσει ότι παραμένει ορατό σε άτομα που χρησιμοποιούν το mobile search. Μια ανανέωση ή ενημέρωση του θα βοηθήσει να διασφαλίσετε ότι το website σας και η επιχείρησή σας παραμένουν κατάλληλοι για τους χρήστες κινητών συσκευών.

7. Αποκτήστε Leads μέσω mobile καμπάνιες

Οι προσφορές και οι διαγωνισμοί στα social media είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους για να προσεγγίσετε νέο κοινό, καθώς και να εμπλακείτε και να δημιουργήσετε νέα leads. Κουίζ, προωθήσεις κουπονιών, άμεσες κληρώσεις. Έχετε άπειρες επιλογές και καμπάνιες για ενισχύσετε τη marketing mobile στρατηγική. Το κινητό, σύμφωνα με τις Cool Tabs, έχει γίνει μια από τις πρώτες πηγές επισκεψιμότητας στις social media καμπάνιες, οπότε βεβαιωθείτε ότι προσαρμόζετε πάντα τις καμπάνιες σας σε κινητές συσκευές.

Με την ανάγκη για mobile marketing, χρησιμοποιείτε αυτές τις συμβουλές για τη στρατηγική σας και η επιχείρησή σας θα βρίσκεται πάντα στις προτιμήσεις του κοινού.