TOP

8 συμβουλές για πιο αποτελεσματικό content marketing

CM/edgtf_dropcaps] Μπορεί να σας βοηθήσει να προσελκύσετε περισσότερους δυνητικούς πελάτες, να προσελκύσετε πελάτες, να δημιουργήσετε αναγνώριση branding και πολλά άλλα.

Ενώ το content marketing χρησιμοποιείται ευρέως, πολλές επιχειρήσεις δεν διαθέτουν πλήρη στρατηγική content marketing. Απλώς βάζουν περιεχόμενο χωρίς μεγάλο σκοπό και, ως εκ τούτου, χάνουν πολλές ευκαιρίες.

Με τις ακόλουθες συμβουλές, μπορείτε να δημιουργήσετε μια πιο επιτυχημένη στρατηγική content marketing και να αξιοποιήσετε πλήρως τις δυνατότητες των προσπαθειών marketing.

Να είστε πρόθυμοι να επενδύσετε σε περιεχόμενο

Η ποιότητα του περιεχομένου σας θα κάνει σημαντική διαφορά. Εάν γράφετε το περιεχόμενο μόνοι σας, θα πρέπει να επενδύσετε χρόνο για να δημιουργήσετε πολύτιμο περιεχόμενο.

Έχετε υπομονή

Δεν μπορείτε να περιμένετε να δημοσιεύσετε μερικά blogs και να δείτε μια μέρα στην άλλη επιτυχία με το content marketing.

Στις περισσότερες περιπτώσεις, χρειάζονται μερικοί μήνες για να ξεκινήσουν οι επιχειρήσεις να βλέπουν αποτελέσματα. Αναπτύξτε μια στρατηγική content marketing και να είστε συνεπείς. Εάν τηρήσετε αυτό, οι προσπάθειές σας θα αποφέρουν καρπούς.

Αποφύγετε το ανεπιθύμητο περιεχόμενο

Ο στόχος του content marketing είναι να βοηθήσει την επιχείρησή σας να πουλήσει περισσότερο από το προϊόν ή την υπηρεσία που προσφέρετε. Δεν προορίζεται κάθε κομμάτι να ωθήσει τη σκληρή πώληση. Δεν θέλετε να φορτώσετε κάθε κομμάτι με προσφορές, κουπόνια και προσφορές πωλήσεων. Εάν δημιουργήσετε περιεχόμενο που είναι ενδιαφέρον, ελκυστικό και πολύτιμο για τον πελάτη, θα ακολουθήσουν οι πωλήσεις.

Μην ακολουθείτε ακριβώς τι κάνουν οι ανταγωνιστές σας

Μπορείτε να βρείτε χρήσιμες ιδέες κοιτάζοντας τον ανταγωνισμό σας, αλλά θα πρέπει να προσπαθήσετε να ξεχωρίσετε. Εάν αναζητήσετε μια ιδέα θέματος και βρείτε σελίδες αποτελεσμάτων που καλύπτουν το ίδιο πράγμα, ίσως να μην αξίζει τον κόπο σας.

Προσπαθήστε να αναζητήσετε πρωτότυπες ιδέες περιεχομένου. Εάν καλύπτετε ένα θέμα που έχει γίνει από έναν ανταγωνιστή, κοιτάξτε να το κάνετε από διαφορετική οπτική γωνία.

Ακούστε τους πελάτες σας

Αν ψάχνετε για νέες ιδέες περιεχομένου, προσπαθήστε να μάθετε τι θέλουν να γνωρίζουν οι πελάτες σας. Αυτό θα μπορούσε να είναι τόσο απλό όσο κοιτάζοντας τα σχόλια που δημοσιεύουν στη σελίδα σας στο Facebook ή στο blog σας.

Εάν δείτε μια ερώτηση να εμφανίζεται επανειλημμένα, ίσως αξίζει να καλύψετε μια ανάρτηση blog. Εάν δεν παρατηρείτε ιδέες από σχόλια πελατών, μπορείτε να εξετάσετε το ενδεχόμενο να πραγματοποιήσετε μια έρευνα ή μια δημοσκόπηση για να πάρετε μια ιδέα για το τι ενδιαφέρουν οι πελάτες σας.

Δημιουργήστε Personas

Οι περισσότερες επιχειρήσεις δεν πωλούν σε κάθε άτομο στον πλανήτη. Έχετε πιθανώς έναν ιδανικό πελάτη που είναι πιο πιθανό να αγοράσει από εσάς από άλλους ανθρώπους. Εάν θέλετε να δημιουργήσετε αποτελεσματικό περιεχόμενο, πρέπει να αφιερώσετε χρόνο για να μάθετε για αυτά τα άτομα και να δημιουργήσετε περιεχόμενο.

Μόλις έχετε προσωπικότητες περιεχομένου, μπορείτε να μοιραστείτε περιεχόμενο που θα ανταποκρίνεται στις ανάγκες και τα ενδιαφέροντα των ατόμων που είναι πιο πιθανό να αγοράσουν από την εταιρεία σας.

Χρησιμοποιήστε τα social media

Τα social media μπορούν να είναι ένα από τα καλύτερα εργαλεία για την προώθηση της εργασίας σας. Μπορείτε να δημοσιεύσετε στους ακόλουθους σας για να τους ενημερώσετε όταν δημιουργείτε και δημοσιεύετε νέο περιεχόμενο και μπορείτε να χρησιμοποιήσετε διαφημίσεις social media για να βοηθήσετε τις καμπάνιες content marketing να προσεγγίσουν νέα άτομα.

Δοκιμάστε το content marketing σας

Αν δεν παρακολουθείτε μετρήσεις και δοκιμές content marketing, δεν μπορείτε να γνωρίζετε εάν οι καμπάνιες σας είναι επιτυχημένες. Μάθετε ποιες μετρήσεις είναι σημαντικές για διαφορετικούς τύπους περιεχομένου και ορίστε στόχους για τις καμπάνιες σας.