TOP

Bασικές τάσεις ψηφιακού μάρκετινγκ για το 2022

DM

Δεδομένης της αναταραχής και της αβεβαιότητας των τελευταίων ετών, δεν είναι περίεργο ότι ορισμένοι επαγγελματίες του μάρκετινγκ θεωρούν ότι είναι δύσκολο να διαχειριστούν το σχεδιασμό και την προετοιμασία για το επόμενο έτος. Ο Chris Attewell, Διευθύνων Σύμβουλος στο Search Laboratory μοιράζεται τις σκέψεις του σχετικά με τις ψηφιακές τάσεις που θα κυριαρχήσουν στην Adland το 2022.

Ο κόσμος του ψηφιακού συνεχίζει να βιώνει πολλές αλλαγές. Καθώς προχωράμε περαιτέρω σε ένα νέο τοπίο cookie, την επόμενη γενιά του Analytics της Google και την τεράστια ανάπτυξη των αγορών, εξετάσαμε τις επερχόμενες τάσεις του 2022.

Οι πληροφορίες λιανικής προέρχονται από τη διεθνή διευθύντρια μάρκετινγκ του Maxwell Scott, Julia Munder, μαζί με τους ειδικούς του Search Laboratory από πληρωμένα μέσα, τεχνικό SEO, ψηφιακή στρατηγική και προγραμματισμό – Pete Whitmarsh, Leonie Mann, Jimmy McCann και James Kenny αντίστοιχα.

Αγκαλιάζοντας το μεταβαλλόμενο ψηφιακό τοπίο

Το 2021 γνώρισε πολλές σημαντικές αλλαγές στην προσαρμογή στη νέα κανονικότητα. Με τις επωνυμίες να αναγκάζονται να κατανοήσουν και να εξελιχθούν σε γρήγορες αλλαγές στην αγορά, οι νέοι τρόποι παρακολούθησης, απόδοσης και εμφάνισης στο κοινό σας βρίσκονται στην πρώτη γραμμή.

Η απώλεια δεδομένων τρίτων υπήρξε καταλύτης για την καινοτομία στη συλλογή δεδομένων, δημιουργώντας νέους και δημιουργικούς τρόπους συλλογής άμεσων δεδομένων πρώτου μέρους μέσω ερευνών και συνδρομών σε ενημερωτικά δελτία. Η εκπαίδευση σχετικά με τον τρόπο συνέχισης της παρακολούθησης κοινού και τη βελτιστοποίηση των διαθέσιμων δεδομένων είναι ένα καυτό θέμα για το 2022.

Μόχλευση δεδομένων πρώτου μέρους

Η προσαρμογή στην απώλεια των cookies έχει καλλιεργήσει μια κίνηση προς το παραδοσιακό μάρκετινγκ πρώτου μέρους. Το να έρθετε πιο κοντά στο κοινό σας και να δημιουργήσετε μια προσωπική σχέση με γνώμονα τη διατήρηση συνεχίζει να εξελίσσεται καθώς οι επιχειρήσεις προσαρμόζονται στο να χάσουν αυτό που κάποτε αναμενόταν στα δεδομένα τρίτων.

Google Analytics 4 (GA4) και αυτοματοποίηση

Το GA4 είναι η λύση της Google για το σημερινό τοπίο πολλών συσκευών, που έχει δημιουργηθεί μέσα σε ένα νέο πλαίσιο αλληλεπίδρασης και ανάλυσης βελτιστοποιημένο για τη διαφορετική αγορά που καλύπτει τον ιστό, τις εφαρμογές, τις ροές, τα POS, τα παιχνίδια κ.λπ.

Η μηχανική εκμάθηση και τα νέα μοντέλα απόδοσης ενσωματώνονται στη νέα, συμβατή με το απόρρητο πλατφόρμα. Οπλισμένος με ευέλικτες αναφορές και πίνακες εργαλείων με δυνατότητα διαμόρφωσης από τον χρήστη, η εξατομικευμένη φύση του GA4 ενθαρρύνει την ευκολία και την ορατότητα των δεδομένων σας.

Όσο περισσότερα δεδομένα έχετε στο GA4, τόσο πιο γρήγορα μπορείτε να κάνετε μετεγκατάσταση στο λογισμικό όταν φτάσει σε εταιρικό επίπεδο. Κάνοντας το διακόπτη νωρίτερα παρά αργότερα θα μπορέσετε να επωφεληθείτε από την καινοτομία, έχοντας δημιουργήσει μια βιβλιοθήκη δεδομένων και δραστηριοτήτων.

Η αυξανόμενη δύναμη των αγορών

Οι αγορές συνεχίζουν να παρουσιάζουν εξαιρετική ανάπτυξη. Ο Απρίλιος και ο Μάιος του 2020 σημείωσαν μεγαλύτερη ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου από ολόκληρη την προηγούμενη δεκαετία. Δέκα χρόνια ανάπτυξης σε οκτώ εβδομάδες. Πάνω από 15 εκατομμύρια Βρετανοί αγοραστές είναι εγγεγραμμένοι στο Amazon Prime.

Η αυξανόμενη δύναμη των αγορών ενθαρρύνει τη διαφοροποίηση των πωλήσεων. Ο αυξανόμενος αριθμός πλατφορμών κοινωνικής δικτύωσης και πλατφορμών με δυνατότητα αγοράς διασκορπίζει δυνητικούς πελάτες σε όλο τον ιστό, ενθαρρύνοντας τις επωνυμίες να υιοθετήσουν διαφορετικές, πολυκαναλικές πηγές δυνητικών πελατών.

Το βίντεο είναι το μέσο περιεχομένου της επιλογής

Το 74% των επαγγελματιών μάρκετινγκ σε μια πρόσφατη έρευνα συμβουλεύτηκε ότι το βίντεο έχει καλύτερη απόδοση επένδυσης από τις στατικές εικόνες. Ο αυξανόμενος αριθμός κινούμενων διαφημίσεων, καναλιών βίντεο και ζωντανών ροών δημιουργεί ανώτερη αφοσίωση σε όλες τις αγορές.

Το κοινωνικό εμπόριο και το εμπόριο βίντεο προσφέρουν ένα άμεσο ταξίδι για τον καταναλωτή. Από τα αγαπημένα του Instagram απευθείας μέχρι τα ταμεία, το ταξίδι με γνώμονα τους καταναλωτές δεν ήταν ποτέ ευκολότερο. Ωστόσο, είναι ζωτικής σημασίας να λάβετε υπόψη τα δυνατά και τα αδύνατα σημεία κάθε πλατφόρμας και να δημιουργήσετε κατά παραγγελία στρατηγικές που ταιριάζουν καλύτερα στο μέσο της επιλογής σας.