TOP

Content marketing trends

CM Η νέα δεκαετία έρχεται με νέες τάσεις στο content marketing που θα αλλάξουν τον τρόπο που παρήγαγαν περιεχόμενο οι επιχειρήσεις μέχρι τώρα.
Αυτό που αλλάζει όμως δεν είναι μόνο το content marketing, αλλά και οι άνθρωποι. Οι ανάγκες και οι επιθυμίες του κοινού σας συνεχώς αλλάζουν και η ανάγκη να μπορείτε να τις ακολουθείτε (ή και να τις δημιουργείτε) κρίνεται αναγκαία έτσι ώστε να παράγετε αποτελεσματικό περιεχόμενο.

Μάθετε παρακάτω για τις 4 τάσεις στο content marketing το 2020:

1. Video & Live-streaming

Το video και το live streaming έχουν εξελιχθεί σημαντικά τελευταία, χάρη σε δημοφιλείς πλατφόρμες όπως το YouTube, το TikTok και το Twitch, και θα συνεχίσουν να εξελίσσονται το 2020. Στην πραγματικότητα, σύμφωνα με το HubSpot, το 54% των καταναλωτών θέλει να βλέπει περιεχόμενο video από τα brands που του αρέσουν.

Επομένως, αν θέλετε να συνδεθείτε με το κοινό σας και να αυξήσετε το engagement σας, το πρώτο βήμα είναι να εντάξετε στη στρατηγική σας τα video. Και αυτό δε σημαίνει ότι πρέπει να περιοριστείτε στο YouTube, το TikTok και το Twitch. Τα video καταγράφουν εξαιρετικές επιδόσεις σε όλες τις πλατφόρμες: στο Facebook, το Instagram, το LinkedIn, ακόμα και στην ιστοσελίδα σας. Ένας από τους πιο εύκολους τρόπους να δοκιμάσετε το trend του live-streaming είναι με το Facebook Live ή το Instagram Live. Για παράδειγμα, μπορείτε να κάνετε κάποιο Q&A με το κοινό σας ή να μεταδώσετε σε πραγματικό χρόνο κάποιο event που διοργανώνετε.

2. Voice Search

Με τα smartphones και τις ψηφιακές βοηθούς, όπως η Alexa και η Siri, η χρήση της φωνητικής αναζήτησης έχει εκτοξευθεί. Το Canalys καταγράφει ότι η παγκόσμια αγορά των συσκευών φωνητικής αναζήτησης αυξήθηκε κατά 187% το δεύτερο τρίμηνο του 2018! Αυτό σημαίνει ότι όλο και περισσότεροι χρήστες πραγματοποιούν αναζητήσεις στο διαδίκτυο χρησιμοποιώντας τη φωνή τους, αντί να πληκτρολογούν.

Ως αποτέλεσμα, θα πρέπει να βελτιστοποιήσετε το περιεχόμενό σας για να μπορεί να χρησιμοποιηθεί η φωνητική αναζήτηση. Αυτό που θα πρέπει να έχετε κατά νου σε αυτή τη διαδικασία είναι ότι το κοινό κάνει τις ερωτήσεις του σαν να μιλάει κανονικά. Δηλαδή, αντίθετα με την αναζήτηση με πληκτρολόγηση, όπου θα έγραφε «καιρός Αθήνα», στη φωνητική αναζήτηση, ο χρήστης θα πει «Τι καιρό κάνει σήμερα στην Αθήνα».

3. Conversational marketing

Ολοένα και περισσότερες επιχειρήσεις συνειδητοποιούν ότι ο πιο γρήγορος και αποτελεσματικός τρόπος να οδηγήσουν τους πιθανούς πελάτες τους σε αγορά είναι μέσω των προσωπικών συζητήσεων. Όταν έχετε προσωπικές συζητήσεις με το κοινό σας, όχι μόνο δημιουργείτε μια πιο «ανθρώπινη» αγοραστική εμπειρία, αλλά μαθαίνετε επιπλέον περισσότερα για το κοινό σας, γεγονός που σας βοηθάει στη δημιουργία πιο σχετικού περιεχομένου.

Το conversational marketing περιλαμβάνει το email marketing, τη live εξυπηρέτηση πελατών, το Facebook Messenger marketing, τα chatbots κτλ. Και χάρη στις εξελίξεις της τεχνητής νοημοσύνης, τα chatbots θα βελτιώνονται συνεχώς παρέχοντας συζητήσεις που θα προσομοιάζουν απόλυτα τις πραγματικές.

4. Δυναμικό περιεχόμενο

Μέχρι τώρα θα έχετε ακούσει αρκετά για τη σημασία του προσωποποιημένου περιεχομένου. Σήμερα, οι καταναλωτές περιμένουν να λαμβάνουν προσωποποιημένα emails και προσφορές ανάλογα με τις ανάγκες τους.

Τα επόμενα έτη, όμως, οι καταναλωτές θα αναμένουν το επόμενο βήμα στα προσωποποιημένα μηνύματα. Δηλαδή, δυναμικό περιεχόμενο. Το δυναμικό περιεχόμενο αναφέρεται στο online περιεχόμενο που προσαρμόζεται ανάλογα με τα δημογραφικά στοιχεία του χρήστη, τη συμπεριφορά, τις προτιμήσεις και τα ενδιαφέροντά του.

Με την εξατομίκευση, είναι δυνατό να παρέχετε στους χρήστες περιεχόμενο που είναι σχετικό με τα ενδιαφέροντά τους και επομένως τους αφορά. Με το δυναμικό περιεχόμενο, όμως, μπορείτε επίσης να τους παρέχετε το ακριβές περιεχόμενο που θα τους ωθήσει να κάνουν το επόμενο βήμα στην αγοραστική διαδικασία.

Παρακολουθήστε αυτές τις τάσεις το 2020

Τώρα που γνωρίζετε αυτές τις σημαντικές τάσεις στο marketing περιεχομένου για το 2020, μπορείτε να ξεκινήσετε να δημιουργείτε ένα πλάνο προκειμένου να τις εντάξετε στη στρατηγική σας. Οργανώστε τις ιδέες σας και θα βρεθείτε πολύ πιο μπροστά από τον ανταγωνισμό σας!