TOP

Digital Marketing Trends που θα συνεχιστούν το 2022

DM

Ο κόσμος του ψηφιακού μάρκετινγκ κινείται με ταχύτητα φωτός! Το να συμβαδίζετε με όλα τα κινούμενα μέρη μπορεί να είναι μια πρόκληση καθώς οι νέες προσεγγίσεις και τεχνολογίες γίνονται πιο προσιτές. Οι επαγγελματίες του μάρκετινγκ αγκάλιασαν τον ψηφιακό μετασχηματισμό περισσότερο από ποτέ το προηγούμενο έτος καθώς μεταβαίνουν σε έναν εικονικό και υβριδικό επιχειρηματικό κόσμο. Είτε είστε έμπορος είτε επιχείρηση που προσπαθεί να συμβαδίσει με τις τελευταίες τάσεις στο ψηφιακό μάρκετινγκ, συμβαίνει πάντα κάτι νέο που επηρεάζει τη στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ.

Το 2021, είδαμε πόσο γρήγορα μπορεί να εξελιχθεί ο κλάδος του μάρκετινγκ. Όλοι γνωρίζουμε ότι αυτό που λειτούργησε τα τελευταία χρόνια μπορεί να μην λειτουργεί με τον ίδιο τρόπο το 2022. Ας ρίξουμε μια ματιά στις κορυφαίες τάσεις ψηφιακού μάρκετινγκ που θα συνεχιστούν το 2022.

Αυτοματισμός Μάρκετινγκ

Ο Αυτοματισμός Μάρκετινγκ είναι η διαδικασία αυτοματοποίησης και εκτέλεσης λειτουργιών μάρκετινγκ με χρήση λογισμικού και υπηρεσιών που βασίζονται στο διαδίκτυο. Καθώς η τεχνολογία συνεχίζει να προοδεύει, τα εργαλεία αυτοματισμού μάρκετινγκ γίνονται όλο και πιο δημοφιλή. Για πολλούς οργανισμούς, η εφαρμογή μιας λύσης αυτοματισμού μάρκετινγκ έχει αποδειχθεί μια σοφή απόφαση και γνωρίζουμε ότι αυτή η τάση είναι εδώ για να μείνει για τα επόμενα χρόνια. Η αυτοματοποίηση μάρκετινγκ είναι ένα κρίσιμο στοιχείο για την εξοικονόμηση χρόνου και χρημάτων της εταιρείας σας.

Ανεξάρτητα από το μέγεθος του οργανισμού ή του κλάδου σας, η ενσωμάτωση του αυτοματισμού μάρκετινγκ στο σχέδιο μάρκετινγκ θα ωφελήσει αναμφίβολα την επιχείρησή σας αυτοματοποιώντας επαναλαμβανόμενες μη αυτόματες λειτουργίες και αυξάνοντας την αποτελεσματικότητα του μάρκετινγκ. Ο χρήστης σας δεν είναι πλέον πρόθυμος να περιμένει και θα στραφεί αμέσως σε έναν ανταγωνιστή που ταιριάζει περισσότερο στις ανάγκες του. Καθώς οι οργανισμοί σπεύδουν να προσφέρουν εξατομικευμένες εμπειρίες στους χρήστες τους στο μέλλον, ο Αυτοματισμός Μάρκετινγκ θα διαδραματίσει κρίσιμο ρόλο στις επιχειρήσεις. Το 2022, η αυτοματοποίηση μάρκετινγκ θα γίνει πιο σημαντική για τις επιχειρήσεις, καθώς επιτρέπει στους επαγγελματίες του μάρκετινγκ να αφιερώνουν περισσότερο χρόνο σε στρατηγικές εργασίες.

Mobile-First Marketing

Με τα smartphone να αντιπροσωπεύουν πλέον την πλειονότητα της χρήσης του Διαδικτύου μας, περισσότεροι ιστότοποι δημιουργούνται με σχεδίαση που προέρχεται από τα κινητά. Ως αποτέλεσμα, η απαίτηση για περιεχόμενο φιλικό προς κινητά αυξάνεται, προκειμένου να κατατάσσεται υψηλότερα στις μηχανές αναζήτησης.

Οι ειδικοί προβλέπουν ότι έως το 2022, τα email βελτιστοποιημένα για κινητά θα είναι ακόμα πιο δημοφιλή. Καθώς όλο και περισσότεροι άνθρωποι χρησιμοποιούν smartphone, οι ειδικοί προβλέπουν ότι ο σχεδιασμός με προτεραιότητα στο κινητό θα γίνει ο κανόνας. Οι εμπειρίες μέσω κινητού είναι ζωτικής σημασίας όχι μόνο σε ιστότοπους επωνυμίας αλλά και σε άλλες σημαντικές προσπάθειες

μάρκετινγκ. Περίπου το 60% των εμπόρων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου επικεντρώνεται στην παροχή εμπειριών μέσω email στους συνδρομητές.

Το 2022, μια αποκριτική σχεδίαση για τον ιστότοπο ή/και την εφαρμογή μιας εταιρείας θα είναι ζωτικής σημασίας για να διασφαλιστεί ότι οι πελάτες με οποιαδήποτε συσκευή μπορούν να έχουν πρόσβαση στο περιεχόμενο. Το κλειδί για το μάρκετινγκ με προτεραιότητα στο κινητό είναι να δημιουργήσετε ένα σχέδιο που να μπορεί να κλιμακωθεί ώστε να ανταποκρίνεται στο μικρότερο μέγεθος οθόνης σε οποιαδήποτε κινητή συσκευή.

Πολυκαναλικό Μάρκετινγκ

Κάθε χρόνο αναπτύσσονται νέες τάσεις στον τομέα του ψηφιακού μάρκετινγκ. Παραδοσιακά, οι οργανισμοί θα χρησιμοποιούσαν μόνο ένα ή δύο κανάλια μάρκετινγκ. Ωστόσο, οι μέρες που βασίζεσαι αποκλειστικά σε ιστοσελίδες και κρύα τηλεφωνήματα έχουν περάσει!

Είναι ανεπαρκές για τις επιχειρήσεις να επικεντρώνονται αποκλειστικά σε ένα κανάλι. Ως αποτέλεσμα, οι έμποροι έχουν αρχίσει να επικοινωνούν με τους πελάτες μέσω μιας ποικιλίας πλατφορμών. Οι επιχειρήσεις χρησιμοποιούν διάφορες πλατφόρμες για να προωθήσουν τον εαυτό τους. Οι επιχειρήσεις μπορούν να επικοινωνούν με τους πελάτες τους σε όλα τα κανάλια που προτιμούν χρησιμοποιώντας μια στρατηγική μάρκετινγκ πολλαπλών καναλιών. Η χρήση πολλών καναλιών για την επικοινωνία με τους πελάτες έχει τη δυνατότητα να ενισχύσει την αφοσίωση των πελατών. Μια ολοκληρωμένη προσέγγιση προσεγγίζει πολύ περισσότερους πελάτες, με αποτέλεσμα πολύ πιο επιτυχημένες πρωτοβουλίες μάρκετινγκ. Σύμφωνα με μελέτη της Google, πάνω από το 95% των Αμερικανών αλλάζουν συσκευές την ίδια μέρα. Μια πολυκαναλική προσέγγιση μάρκετινγκ θα είναι κρίσιμη για τις επιχειρήσεις ώστε να οικοδομήσουν μια ισχυρή καταναλωτική βάση το 2022.

Εξατομίκευση

Μέχρι το 2025, η παγκόσμια βιομηχανία λογισμικού εξατομίκευσης εκτιμάται ότι θα φτάσει τα 1,5 δισεκατομμύρια δολάρια. Σύμφωνα με τα δεδομένα της Emarsys, οι εξατομικευμένες επικοινωνίες κρατούν πιστούς δύο στους τρεις πελάτες.

Σύμφωνα με μια μελέτη της Accenture, περίπου το 75% των πελατών είναι πιο πιθανό να αγοράσουν από μια μάρκα που παρέχει προτάσεις με βάση προηγούμενες αγορές. Οι επιχειρήσεις θα πρέπει να υπερβούν την τμηματοποίηση ηλικίας, φύλου και τοποθεσίας. Η εξατομίκευση του περιεχομένου θα βοηθήσει την επωνυμία να δημιουργήσει συναισθηματικό δεσμό με τους πελάτες. Η εξατομίκευση επιτρέπει σε κάθε πελάτη να έχει μια μοναδική εμπειρία. Έχει γίνει μια από τις πιο αποτελεσματικές τακτικές για την αύξηση της απόδοσης επένδυσης των διαφημίσεων και την αύξηση των πωλήσεων.

Η εξατομίκευση είναι χαρακτηριστικό των στρατηγικών μάρκετινγκ εδώ και χρόνια, αλλά μερικοί άνθρωποι εξακολουθούν να είναι δύσπιστοι ότι αξίζει την επένδυση. Οι επαγγελματίες του μάρκετινγκ θα πρέπει να κάνουν ένα βήμα παραπέρα το 2022 και να βελτιώσουν τη στρατηγική εξατομίκευσης.

Η άνοδος της AI

Όταν σκεφτόμαστε την Τεχνητή Νοημοσύνη σήμερα, ίσως σκεφτόμαστε υπολογιστές που μπορούν να μας μιλήσουν, όπως ο Alexa ή ο Siri. Ωστόσο, η τεχνητή νοημοσύνη λειτουργεί στην πραγματικότητα στα παρασκήνια, απλοποιώντας τη ζωή μας αυτοματοποιώντας τις καθημερινές δουλειές.

Το μέλλον του ψηφιακού μάρκετινγκ διαμορφώνεται από την Τεχνητή Νοημοσύνη. Η ικανότητα της τεχνητής νοημοσύνης να παρέχει συναρπαστικές νέες προοπτικές στον τομέα του ψηφιακού μάρκετινγκ θα οδηγήσει σε μια πιο προηγμένη στρατηγική μάρκετινγκ. Η τεχνητή νοημοσύνη παίζει καθοριστικό ρόλο στην επιτυχία μιας εκστρατείας μάρκετινγκ, από το στάδιο του σχεδιασμού έως τη φάση της μετατροπής. Πάνω από το 60% των επαγγελματιών μάρκετινγκ θεωρούν την τεχνητή νοημοσύνη ως το πιο σημαντικό συστατικό της στρατηγικής δεδομένων τους και περίπου το 80% των πρώτων που υιοθετούν την τεχνητή νοημοσύνη έχουν ήδη δει μέτρια οικονομικά οφέλη.

Η τεχνητή νοημοσύνη όχι μόνο μπορεί να αυτοματοποιήσει βασικές δραστηριότητες, αλλά μπορεί επίσης να προσδιορίσει λέξεις-κλειδιά για να βελτιώσει την οργανική κατάταξη αναζήτησης μιας εταιρείας ή ακόμα και να προβλέψει τι είναι πιθανό να αγοράσουν οι πελάτες στο μέλλον με βάση το ιστορικό αγορών τους. Το 2022, οι οργανισμοί θα πρέπει να εξετάσουν το ενδεχόμενο να υιοθετήσουν την τεχνητή νοημοσύνη σε συνδυασμό με άλλες τεχνικές ψηφιακού μάρκετινγκ.

Συμπέρασμα

Αυτές είναι οι κορυφαίες τάσεις ψηφιακού μάρκετινγκ που θα συνεχιστούν το 2022 και ενδέχεται να κυβερνήσουν τον ψηφιακό χώρο για τα επόμενα χρόνια. Είναι σημαντικό να ενημερώνεστε για τις επερχόμενες τάσεις, ώστε η επιχείρησή σας να μπορεί να προετοιμαστεί για αυτές και να παραμείνει μπροστά από τον ανταγωνισμό.

Ο τρόπος με τον οποίο οι έμποροι αλληλεπιδρούν με τους πελάτες τους θα αλλάξει δραματικά μέχρι το 2023. Παρόλο που δεν γνωρίζουμε τι αντίκτυπο θα έχει, ένα πράγμα είναι σίγουρο: οι πελάτες θα συνεχίσουν να γίνονται πιο απαιτητικοί, γι’ αυτό είναι απαραίτητο να αρχίσουμε να πειραματιζόμαστε με διάφορα μάρκετινγκ προσεγγίσεις.

Αν και αυτές οι αλλαγές μπορεί να χρειαστούν κάποιο χρόνο για να προσαρμοστούν, η παρακολούθηση αυτών των τάσεων είναι η πιο αποτελεσματική μέθοδος για την επιτάχυνση της ανάπτυξης. Φέτος, δεν χρειάζεται να ανανεώσετε την ψηφιακή σας στρατηγική μόνοι σας. Είμαστε εδώ για να σας βοηθήσουμε να επιτύχετε όλους τους ψηφιακούς σας στόχους.