TOP

Γιατί το οργανικό traffic ξαφνικά μειώνεται;

SSΠαρατηρείτε ότι η οργανική επισκεψιμότητα του website σας παρουσιάζει καθοδική πορεία, τον τελευταίο καιρό; Μην πανικοβάλλεστε! Πλέον, το τοπίο του SEO μεταβάλλεται διαρκώς και, όπως είναι φυσικό, το SEO traffic των ιστοσελίδων χαρακτηρίζεται από απρόβλεπτα σκαμπανεβάσματα. Παρ’ όλα αυτά, μπορείτε να διαχειριστείτε αποτελεσματικά ή και να προλάβετε τη μείωση του οργανικού traffic σας, προτού αυτή κάνει την εμφάνισή της. Πώς;

Ας ρίξουμε μια ματιά στα πρώτα 4 βήματα που πρέπει να ελέγξετε όταν παρατηρήσετε πτώση στην οργανική επισκεψιμότητα.

1. Google Search Console

Ο έλεγχος του λογαριασμού σας στο Google Search Console βρίσκεται στην κορυφή αυτής της λίστας για έναν, απλό λόγο: σας λέει πολλά για το τι συμβαίνει με την οργανική επισκεψιμότητα του ιστότοπού σας και όχι μόνο. Γι ‘αυτό το Search Console πρέπει να είναι το αυτόματο σημείο εκκίνησης για να ανακαλύψετε τι συνέβη στην επισκεψιμότητα του ιστότοπού σας.

Εδώ είναι μερικά από τα πράγματα που θα μπορείτε να βρείτε ελέγχοντας το Search Console:

  • Μηνύματα από την Google (για μη αυτόματες ενέργειες)
  • Η λίστα εσωτερικών και εξωτερικών σελίδων που συνδέονται με τον ιστότοπό σας
  • Σφάλματα ιστότοπου
  • Ο ρυθμός ανίχνευσης και όταν το Googlebot έχει πρόσβαση στον ιστότοπό σας
  • Οι αναζητήσεις λέξεων-κλειδιών που βοηθούν τον ιστότοπό σας να εμφανίζεται στα SERPs

Αυτά τα δεδομένα θα σας επιτρέψουν να κάνετε κάποια βασικά διαγνωστικά. Πότε ξεκίνησε η πτώση; Συμπίπτει με άλλες αλλαγές στον ιστότοπό σας; Χάσατε την κατάταξη για ορισμένες από τις κορυφαίες λέξεις-κλειδιά σας; Υπάρχει πρόβλημα ευρετηρίασης;

2. The Tracking Code

Μερικές φορές, ο λόγος για τη μείωση της επισκεψιμότητας του ιστότοπου είναι μια περίπτωση αναξιόπιστων δεδομένων. Μία από τις πιο κοινές περιοχές όπου αυτό μπορεί να συμβεί είναι ο κώδικας παρακολούθησης του ιστότοπού σας. Επειδή οι αλλαγές στον κώδικα του ιστότοπού σας ή ακόμη και οι προσθήκες αναλυτικών στοιχείων μπορούν να δημιουργήσουν προβλήματα για τον κώδικα παρακολούθησης, ενδέχεται να προκύψουν προβλήματα στην αναφορά αναλυτικών στοιχείων.

Επομένως, για να αποφύγετε τον κόπο να αναζητήσετε πιο περίπλοκες περιοχές, ελέγξτε ξανά τον κώδικα παρακολούθησης του ιστότοπού σας πριν από οτιδήποτε άλλο.

Διασφαλίζοντας ότι ο κώδικας παρακολούθησης έχει εγκατασταθεί σωστά. Μεταβείτε στην ενότητα tracking code- Admin → Tracking Info → Tracking Code – και αναζητήστε την κατάσταση στο επάνω μέρος της σελίδας. Αυτό σας ενημερώνει ότι ο κώδικας λειτουργεί όπως προορίζεται και ότι τα δεδομένα διαβάζονται αξιόπιστα από το Google Analytics.

Εάν παρατηρήσετε ότι κάτι δεν είναι σωστό ή εάν πρέπει να βεβαιωθείτε ότι ο κώδικας παρακολούθησης έχει εγκατασταθεί σωστά, μεταβείτε στη σελίδα βοήθειας του Google Analytics για συμβουλές αντιμετώπισης προβλημάτων ή επικοινωνήστε με τον διαχειριστή / προγραμματιστή του ιστότοπού σας.

3. Αλλαγές αλγορίθμου της Google

Το θέμα του SEO το είναι ότι η Google αλλάζει τους αλγόριθμους της περισσότερες από μία φορές την ημέρα! Σύμφωνα με αναφορές, η εταιρεία αλλάζει τους αλγόριθμούς της έως και 600 φορές το χρόνο.

Γι ‘αυτό είναι απαραίτητο να παρακολουθείτε πάντα τις εξελίξεις στον κόσμο του SEO, έτσι ώστε να βλέπετε αυτές τις ενημερώσεις αλγορίθμων ή να καθορίζετε τι πρέπει να κάνετε μόλις κυκλοφορήσουν.

4. Απώλειες συνδέσμων

Ένας από τους λόγους για την πτώση της επισκεψιμότητας μπορεί επίσης να οφείλεται στην απώλεια συνδέσμων του ιστότοπού σας. Όταν ο ιστότοπός σας χάνει εισερχόμενους συνδέσμους, ενημερώνει την Google ότι ο ιστότοπός σας δεν είναι πλέον τόσο εξουσιοδοτημένος, γεγονός που οδηγεί σε χαμηλότερες βαθμολογίες αναζήτησης που με τη σειρά τους οδηγούν σε πτώση επισκεψιμότητας.  ) .

Εάν υποψιάζεστε την απώλεια συνδέσμων, μπορείτε να ελέγξετε ξανά εάν η υποψία σας είναι σωστή. Χρησιμοποιήστε ένα εργαλείο όπως το Majestic ή το Ahrefs, δύο από τους μεγαλύτερους μετρητές συνδέσμων στον ιστό, για να προσδιορίσετε εάν χάσατε συνδέσμους.

Όταν χρησιμοποιείτε αυτά τα εργαλεία, μπορείτε να βρείτε οποιαδήποτε από τις ακόλουθες σχετικές πληροφορίες:

  • Μια πιθανή απόρριψη συνδέσμου σε ολόκληρο τον ιστότοπο
  • Πιθανή απόρριψη συνδέσμου σε συγκεκριμένη σελίδα ή ομάδα σελίδων
  • Μια πιθανή απόρριψη συνδέσμου σε μια συγκεκριμένη σελίδα στον ιστότοπό σας που με τη σειρά της συνδέεται με μια άλλη σελίδα στον ιστότοπό σας που υπέστη μείωση της επισκεψιμότητας
  • Πιθανή απόρριψη συνδέσμου στις εξωτερικές σελίδες που παρέχουν εισερχόμενους συνδέσμους προς τον ιστότοπό σας ή συγκεκριμένη σελίδα

Ένα website με μειωμένη οργανική επισκεψιμότητα χάνει τη διαδικτυακή αίγλη του. Εάν, λοιπόν, διαπιστώσετε ότι το SEO Traffic σας αρχίζει να κλονίζεται, αντιμετωπίστε το εγκαίρως με τα παραπάνω βήματα.