TOP

Google Shopping Ads

DMΤα Shopping Ads είναι διαφημίσεις της Google που έχουν ως βάση τα προϊόντα  που εμφανίζονται σε αντίστοιχες αναζητήσεις στην Google και τα Google Shopping.

Είναι απαραίτητο να περιλαμβάνουν:

  • Εικόνα του προϊόντος
  • Τιμή
  • Όνομα επιχείρησης

Είναι επιθυμητό αν υπάρχουν να περιλαμβάνουν:

  • Reviews (συνήθως κριτικές από χρήστες στην Google)
  • Πληροφορίες αποστολής
  • Τυχών εκπτώσεις και άλλες προωθητικές ενέργειες

Αν χρησιμοποιηθούν σωστά μπορεί να γίνουν ένα εξαιρετικό εργαλείο Marketing, καθώς μπορούμε να προσεγγίσουμε τον καταναλωτή την στιγμή που αναζητά κάτι συγκεκριμένο, με μια clickable εικόνα ακριβώς στην κορυφή των αποτελεσμάτων.

Ας δούμε μερικά βασικά θετικά των Shopping Ads

1. Βγάζουν τα προϊόντα στο προσκήνιο

Είτε πρόκειται για μικρή επιχείρηση που βρίσκεται στα πρώτα της βήματα ή για μια εδραιωμένη στο χώρο της εταιρεία, το να εμφανίζονται τα προϊόντα στην κορυφή των αποτελεσμάτων της αναζήτησης συμβάλουν στο να ολοκληρώσουν οι καταναλωτές μια αγορά. Η αλήθεια είναι ότι οι περισσότεροι καταναλωτές θα αγοράσουν από εμάς ακόμα και αν δεν γνωρίζουν την επιχείρηση, απλά γιατί εμφανιζόμαστε στα αποτελέσματα της Google.

Εφόσον η Google μας διαβεβαιώνει ότι τα προϊόντα στα shopping ads θα εμφανίζονται πάνω από τα οργανικά αποτελέσματα, θα μπορέσουμε εύκολα και αποτελεσματικά να επεκτείνουμε την online προβολή της επιχείρησης μας. Το πιο σημαντικό είναι ότι το προϊόν εμφανίζεται βάση της αναζήτησης του χρήστη και συνεπώς η στόχευση είναι σχεδόν στο απόλυτο, καθώς τα προϊόντα προβάλλονται σε κάποιον που στην ουσία τα αναζητά.

2. Καλύτερη απόδοση από τις διαφημίσεις με κείμενο

Εικόνα, εικόνα και πάλι εικόνα. Μια εικόνα είναι χίλιες λέξεις και σε αυτήν την περίπτωση τα λόγια είναι περιττά. Ας μπούμε στην θέση του χρήστη. Αν αυτό που ψάχνει του εμφανίζεται πάνω πάνω με την ακριβή εικόνα του προϊόντος, τιμή και άλλα σημαντικά στοιχεία, γιατί να μπει στην διαδικασία να διαβάσει τα υπόλοιπα αποτελέσματα, αφού μπορεί να αγοράσει κατευθείαν με ένα click στην εικόνα!

Έτσι, είναι απολύτως κατανοητό γιατί τα Shopping Ads δίνουν πολύ καλύτερο ROI (Return on Investment) αφού το budget που ξοδεύουμε επενδύεται στον κατάλληλο χρήστη, σε αυτόν που είναι δηλαδή περισσότερο πιθανό να αγοράσει.

3. Ποιοτικά Leads

Παρέχοντας σχετικές πληροφορίες με το προϊόν, τα Shopping Ads μπορούν να μας βοηθήσουν να βελτιώσουμε την ποιότητα των leads (δυνητικοί πελάτες). Οι χρήστες αναζητούν να λάβουν μια ενημερωμένη απόφαση αγοράς και παρέχοντας τους με οπτικά μέσα τις σημαντικές πληροφορίες για το προϊόν, αυτοί που θα κλικάρουν τελικά την διαφήμιση έχουν μια ολοκληρωμένη εικόνα για το προϊόν και έτσι έχουν περισσότερες πιθανότητες να το αγοράσουν. Έτσι ο αριθμός των “άχρηστων” clicks μειώνεται σημαντικά αφού ο χρήστης λαμβάνει αμέσως τις βασικές πληροφορίες για το προϊόν και αποφασίζει αμέσως αν ενδιαφέρεται ή όχι.

4. Ευκολία στην διαχείριση

Στα Shopping Ads η διαδικασία είναι πολύ πιο απλή για τον διαφημιστή σε σχέση πάντα με τα Text Ads. Αυτό συμβαίνει καθώς αποκλείεται τελείως η διαδικασία που αφορά τα Keywords και η Google αποφασίζει για το ποια keywords είναι σχετικά με βάση πάντα το προϊόν και το feed που έχουν ανεβάσει.

Το Feed μας δίνει την δυνατότητα η διαδικασία να γίνεται πιο αυτοματοποιημένα, χωρίς να ξεφεύγει όμως από τον δικό μας έλεγχο.

5. Ευρύτερη προσέγγιση

Με τα Shopping Ads οι διαφημίσεις έχουν τη δυνατότητα να εμφανίζονται περισσότερες από μία φορές για μια μεμονωμένη αναζήτηση. Αυτό συμβαίνει καθώς ενδέχεται με την συγκεκριμένη αναζήτηση να ταιριάζουν πάνω από 1 από τα προϊόντα που έχουμε στο Feed. Πχ αν η αναζήτηση είναι παιδικά φορμάκια και εμείς σε αυτήν την κατηγορία έχουμε αρκετά προϊόντα, πάνω από ένα προϊόν μας θα εμφανιστεί στην διαφήμιση. Με αυτό τον τρόπο έχουμε περισσότερες πιθανότητες να προβάλουμε στον χρήστη ακριβώς το προϊόν που ψάχνει ή να βρει απευθείας ένα προϊόν που του αρέσει περισσότερο.

Είναι γεγονός πια ότι τα Shopping Ads έχουν μεγάλο κομμάτι στην αγορά και αν προσπαθείτε να παραμείνετε επίκαιροι και εντός ανταγωνισμού καλό είναι να επενδύσετε σε αυτά.