TOP

Η σημασία του Remarketing

DMΤο Remarketing είναι μια σημαντική στρατηγική για την αύξηση των online πωλήσεων, είναι ένας εύκολος τρόπος να δημιουργήσουμε αναγνωρισιμότητα για το brand μας και είναι ιδιαίτερα εύκολο να το εφαρμόσουμε.

Το Remarketing είναι μια τακτική που περιλαμβάνει την εμφάνιση διαφημίσεων σε χρήστες που έχουν επισκεφθεί το Website ή την εφαρμογή μας. Αυτή η στρατηγική είναι αρκετά αποτελεσματική σε σχέση πάντα με το κόστος, αφού αφορά την στόχευση των χρηστών που έχουν ήδη δείξει ενδιαφέρον στα προϊόντα ή τις υπηρεσίες μας.

Έτσι λοιπόν μια καμπάνια Remarketing είναι μια σημαντική στρατηγική για να ολοκληρωθεί μια αγορά στο website μας. Παρόλα αυτά αν δεν εφαρμοστεί σωστά, μπορεί να βλάψει εν γένη τα remarketing σχέδια μας. Μια σωστή καμπάνια διασφαλίζει ότι αντιλαμβανόμαστε τις ανάγκες της επιχείρησης μας.

Υπάρχουν διάφορες στρατηγικές Remarketing και η κάθε μια έχει τα δικά της προνόμια. Για παράδειγμα, μπορούμε να εφαρμόσουμε το Standard Remarketing στα Google Ads και με αυτόν τον τρόπο να εμφανίζουμε τις διαφημίσεις μας σε επισκέπτες της ιστοσελίδας μας καθώς περιηγούνται στο Display δίκτυο, δηλαδή με διάφορα banners που ακολουθούν το χρήστη. Ακόμα πιο αποτελεσματικό μπορεί να γίνει το Dynamic Remarketing, αφού μπορούμε να εμφανίσουμε στον χρήστη εκείνο το προϊόν που είδε στο site μας και πιθανόν να το πρόσθεσε και στο καλάθι του.

Ποια είναι η διαφορά μεταξύ του Remarketing & του Retargeting;

Θα μπορούσαμε να πούμε ότι το Retargeting περιλαμβάνεται στην ομπρέλα του Remarketing. Συγκεκριμένα, το Retargeting αφορά την στόχευση του κοινού βάση των cookies που τους φυτεύουμε, όσο βρίσκονται στην ιστοσελίδα μας.

3 tips για πετυχημένο Remarketing

 #1 Διαφημιστείτε σε πολλά μέρη.

Οι περισσότερες επιχειρήσεις επιλέγουν ένα συγκεκριμένο κανάλι για την remarketing καμπάνια τους, όπως πχ μόνο στο Display ή στο Facebook.Οι καταναλωτές όμως δεν περιηγούνται μόνο σε ένα κανάλι, το ταξίδι του καταναλωτή μπορεί να περιλαμβάνει πολλά μέσα σε μια μέρα. Μπορεί να μπει στο Facebook, στο Instagram στην Google, στο YouTube κλπ. Ειδικά στην περίπτωση του Remarketing πρέπει να ακολουθήσουμε τον χρήστη στο δικό του ταξίδι, και όχι να περιμένουμε πότε θα μπει στο Facebook για να του εμφανιστεί το banner μας. Επίσης δεν πρέπει να στοχεύσουμε μόνο σε ένα είδος συσκευής, πράγματι οι περισσότεροι πλέον χρησιμοποιούν μανιωδώς το κινητό αλλά καλό είναι να μην αποκλείσουμε και τις υπόλοιπες συσκευές.

#2 Τμηματοποίηση Remarketing

Είναι πολύ αποτελεσματικό να χωρίζουμε το remarketing audience βάση συμπεριφοράς για ένα ακόμα πιο στοχευμένο κοινό. Για παράδειγμα, αν κάποιος χρήστης φτάσει μέχρι το τελευταίο στάδιο στην διαδικασία της παραγγελίας αλλά δεν την ολοκληρώσει, είναι προφανές ότι δεν πρέπει να μπει στην ίδια λίστα με κάποιον που απλώς επισκέφθηκε την αρχική μας σελίδα.

Αυτό συμβαίνει καθώς ο πρώτος χρήστης, ενδιαφερόταν αρκετά να αγοράσει κάτι συγκεκριμένο, αλλά την τελευταία στιγμή αποφάσισε να μην προχωρήσει, για διάφορους λόγους. Μπορεί να μην είχε τα χρήματα εκείνη την στιγμή, μπορεί να αντιμετώπισε κάποιο πρόβλημα στο site μας και να μην μπορούσε να προχωρήσει. Σε αυτήν την περίπτωση, θα πρέπει να του προβάλουμε μια πολύ πιο στοχευμένη διαφήμιση, που ιδανικά θα παρουσιάζει τα προϊόντα που είχε βάλει στο καλάθι του και θα του δίνει κάποιο επιπλέον κίνητρο, όπως είναι ένας εκπτωτικός κωδικός, δωρεάν μεταφορικά κλπ.΄.

#3 Η αποτυχία είναι μέσα στο πρόγραμμα

Δεν υπάρχει εύκολος τρόπος για να πετύχει κάποιος αποτελεσματικό digital marketing για μια επιχείρηση, χρειάζονται χρόνια και εμπειρία για να πάρει κανείς τις κατάλληλες αποφάσεις. Πάνω απ’ όλα όμως χρειάζονται δοκιμές και test σε όλα τα πιθανά σενάρια. Είναι προφανές ότι αν δεν δοκιμάσουμε κάθε πιθανή εκδοχή δεν θα μπορέσουμε ποτέ να είμαστε σίγουροι για το αν αυτή που χρησιμοποιούμε είναι πράγματι η πιο αποτελεσματική.

Γιατί είναι τόσο σημαντικό το Remarketing;

Ο βασικός λόγος είναι ότι μας δίνει την ευκαιρία να προσεγγίσουμε τους χρήστες που είναι περισσότερο πιθανό να ενδιαφέρονται για τις υπηρεσίες και τα προϊόντα μας, αφού έχουν ήδη επισκεφθεί την σελίδα μας. Αυτό έχει σας αποτέλεσμα να έχουμε ένα καλύτερο conversion rate και να πετυχαίνουμε περισσότερες αγορές με λιγότερα χρήματα.

Τέλος με αυτόν τον τρόπο πετυχαίνουμε την αναγνωρισιμότητα της επιχείρησης αφού εμφανιζόμαστε συχνά στον χρήστη με αποτέλεσμα να θυμάται το brand μας!