TOP

Marketing strategy για μικρές επιχειρήσεις.

CM

Βελτιστοποίηση των μηχανών αναζήτησης (SEO).

Είναι ένας από τους πιο ισχυρούς τρόπους για να αυξήσετε την προβολή στην εταιρεία σας.

Αυτό μπορεί να σας ακούγεται λίγο περίεργο αφού οι διαφημίσεις των μέσων μαζικής ενημέρωσης ήταν παλαιοτέρα ο κύριος τρόπος για την προβολή μιας διαφήμισης.

Ωστόσο, καμία πληρωμένη διαφήμιση σήμερα δεν μπορεί να είναι τόσο ισχυρή, αυτό μπορείτε να το αντιληφθείτε όταν ο ιστότοπος, το προϊόν ή το περιεχόμενο σας φτάνει στα κορυφαία αποτελέσματα της αναζήτησης Google δηλαδή όταν οι καταναλωτές ψάξουν μια σχετική λέξη-κλειδί σας.

Όταν βρίσκεστε στην κορυφή των μηχανών αναζήτησης μπορείτε να αυξήσετε την επισκεψιμότητα σας και να χτίσετε μια εμπιστοσύνη με τους χρήστες σας.

Σε τελική ανάλυση, αν η ιστοσελίδα σας είναι εκεί αυτό σημαίνει ότι αξίζει τον κόπο, σωστά;

Οι τεχνικές, οι ενέργειες και τα εργαλεία είναι που θα κάνουν την εταιρία σας να δημιουργεί σε αυτά τα σημεία τα οποία ονομάζονται βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης ή SEO.

Στόχος του είναι να κάνει την Google να αναγνωρίσει την αξία και τη συνάφεια της σε ό,τι μπορείτε να προσφέρετε, ώστε να ευνοεί την εταιρία σας όταν οι χρήστες αναζητούν κάποιες συγκεκριμένες λέξεις-κλειδιά. Επομένως, το SEO είναι απαραίτητο όταν πρόκειται για Digital Marketing για της μικρές επιχειρήσεις.

Content Marketing.

Η χρήση του περιεχομένου σας για την προώθηση της εταιρείας σας θα είναι πάντα ένα μέρος μιας εξαιρετικής στρατηγικής SEO.

Η παραγωγή σχετικού, χρήσιμου και ελκυστικού περιεχομένου είναι ένας τρόπος με τον οποίο η εταιρία σας χτίζει μια ταυτότητα μια προσωπικότητα και μια εξουσία.

Το Content Marketing περιλαμβάνει τον σχεδιασμό την κοινή χρήση αναρτήσεων, άρθρων, ειδήσεων, Video και κάθε είδους θέματος που μιλάει απευθείας με το κοινό σας.

Αυτό το είδος Marketing δεν αφορά μόνο της πληροφορίες, αλλά το χρονοδιάγραμμα και την παρουσίαση της.

Για εκείνες τις εταιρείες που δεν μπορούν να επενδύσουν σε τεράστιο όγκο, το κέντρο της στρατηγικής τους πρέπει να είναι ένα blog.

Εκεί, μπορείτε να μοιραστείτε οδηγούς, συμβουλές, ηλεκτρονικά βιβλία και οτιδήποτε χρήσιμο για να βοηθήσετε έναν υποψήφιο αγοραστή να εξετάσει ένα προϊόν που πουλάτε. Για παράδειγμα, το προϊόν σας είναι το Kodi. Μπορείτε να κάνετε μια λεπτομερή επισκόπηση όλων των εκδόσεων, ώστε ο αγοραστής να γνωρίζει τι είναι το Kodi Build και να κάνει μια επιλογή.

Email Marketing.

Ακόμα και αν εφευρέθηκε τη δεκαετία του 1970, το email εξακολουθεί να είναι ένα από τα πιο σημαντικά και χρησιμοποιημένα κανάλια επικοινωνίας σε όλων τον πλανήτη.

Επομένως, δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι το Email Marketing είναι εξαιρετικό για τις επιχειρήσεις.

Το πλάνο της είναι να δημιουργήσει ένα μονοπάτι που θα εμβαθύνει τη σχέση μεταξύ ενός δυνητικού χρήστη και μιας εταιρίας με το να είμαστε σε μια στενή και συνεχή επαφή.

Πώς μπορεί να το κάνει αυτό μια μικρή επιχείρηση;

Το κάλο με το email marketing είναι: Ότι βασίζεται σχεδόν αποκλειστικά στον αυτοματισμό. Σε αντίθεση με τα Social Media που δεν χρειάζεται να έχετε κάποιον που να είναι αφοσιωμένος σε αυτά κάθε μέρα.

Θέλει όμως πολύ προγραμματισμό. Η ιδανική καμπάνια Marketing του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου λαμβάνει υπόψη το ταξίδι του αγοραστή και προβλέπει τις κινήσεις.

Με τα σωστά εργαλεία του αυτοματισμού, μπορείτε απλώς να σχεδιάσετε τις ροές και να αφήσετε το λογισμικό να λειτουργεί μόνο του.