TOP

Πώς να αυξήσετε την οργανική επισκεψιμότητα του Blog σας

SM

Υπάρχουν πολλοί λόγοι για την επιχείρησή σας να έχει ένα Blog, μεταξύ των σημαντικότερων είναι να αυξήσετε το keyword ranking σας και να αναπτύξετε την οργανική σας επισκεψιμότητα.

Ο αριθμός των όρων για τους οποίους μπορεί να ταξινομηθεί ένας ιστότοπος σχετίζεται με το μέγεθος του ιστότοπου. Δηλαδή, περισσότερες σελίδες με ευρετήριο σημαίνουν περισσότερες ευκαιρίες για κατάταξη. Για τις περισσότερες μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις, υπάρχει όριο στον αριθμό των σελίδων που μπορούν να χωρέσουν στον ιστότοπο πριν γίνει δύσκολος στην πλοήγηση. Μόλις φτάσετε το όριό σας για υπηρεσίες, προϊόντα, μελέτες περιπτώσεων κ.λπ., ήρθε η ώρα να ασχοληθείτε σοβαρά με τη δημιουργία περιεχομένου Blog.

Γνωρίστε το κοινό-στόχο σας

Η κατανόηση των αναγκών του χρήστη σας σας βάζει σε ένα εξαιρετικό μέρος για να πραγματοποιήσετε μια πώληση ή να δημιουργήσετε μια σχέση.

Η γνώση του κοινού σας είναι το κλειδί για τη δημιουργία περιεχομένου που θέλει. Το πρώτο βήμα είναι να δημιουργήσετε την προσωπικότητα του αγοραστή σας. Η περσόνα αγοραστή αντιπροσωπεύει τον ιδανικό πελάτη σας και θα διαμορφώσει και θα καθοδηγήσει τη στρατηγική σας καθώς εμβαθύνετε στη διαδικασία. Μπορείτε να δημιουργήσετε μια προσωπικότητα αγοραστή από έναν συνδυασμό έρευνας αγοράς και εξέτασης δεδομένων από υπάρχοντες πελάτες. Ουσιαστικά, προσδιορίζετε το κοινό-στόχο σας και κατανοείτε τα θέλω και τις ανάγκες του για να το προσελκύσετε καλύτερα.

Λάβετε υπόψη ότι το κοινό-στόχος σας μπορεί να αλλάξει και πιθανότατα θα εξελιχθεί με την πάροδο του χρόνου. Βεβαιωθείτε ότι αξιολογείτε περιοδικά το κοινό-στόχο σας για να καλύψετε καλύτερα το περιεχόμενό σας σε αυτό.

Προσδιορίστε τις λέξεις-κλειδιά

Οι περισσότεροι χρήστες του Google κατανοούν ότι η χρήση γενικών όρων δεν θα τους οδηγήσει εκεί που θέλουν. Αντίθετα, οι χρήστες συνήθως αναζητούν φράσεις λέξεων-κλειδιών, για παράδειγμα, “πώς να χρησιμοποιήσετε ένα Blog”. Εάν χρησιμοποιούσατε ένα εργαλείο έρευνας λέξεων-κλειδιών για να συγκρίνετε το “Blog” και το “πώς να χρησιμοποιήσετε ένα Blog”, θα διαπιστώσατε ότι η δυσκολία κατάταξης για το πρώτο είναι μεγαλύτερη από το δεύτερο.

Όταν επιλέγετε ποιες λέξεις-κλειδιά θα χρησιμοποιήσετε, λάβετε υπόψη τα εξής: όγκο αναζήτησης, δυσκολία λέξης-κλειδιού και πρόθεση.

Βελτιστοποιήστε την ανάρτησή σας γύρω από τη λέξη-κλειδί σας

Μόλις έχετε τη λέξη-κλειδί-στόχο σας, πρέπει να βελτιστοποιήσετε την ανάρτησή σας γύρω από αυτήν. Η λέξη-κλειδί σας θα πρέπει να εμφανίζεται στα ακόλουθα:

  • Ετικέτα τίτλου SEO
  • URL
  • Meta Περιγραφή
  • Τίτλος άρθρου
  • Υπότιτλοι
  • Τίτλοι εικόνας & εναλλακτικό κείμενο
  • Περιεχόμενο σώματος
  • Ετικέτα τίτλου SEO

Εάν και όταν το περιεχόμενό σας εμφανίζεται σε μια σελίδα αποτελεσμάτων μηχανής αναζήτησης (SERPs), η ετικέτα τίτλου SEO είναι συχνά το πρώτο πράγμα που παρατηρείται. Η ετικέτα τίτλου εμφανίζεται ως το όνομα της ιστοσελίδας και μπορεί να γίνει κλικ στον προορισμό του συνδέσμου. Δεν υπάρχει όριο στο μήκος του. Ωστόσο, η Google εμφανίζει μόνο έως 70 χαρακτήρες στους SERP της. Εάν η ετικέτα τίτλου SEO σας είναι μεγαλύτερη από 70 χαρακτήρες, αναδιατάξτε τη διατύπωση ώστε να συμπεριλάβετε τη λέξη-κλειδί στην αρχή.

Δημιουργήστε νέο, ποιοτικό περιεχόμενο

Η κατάταξη στις μηχανές αναζήτησης έχει να κάνει με τον ανταγωνισμό. Η ελκυστικότητα στο κοινό-στόχο σας και η βελτιστοποίηση της ανάρτησής σας με βάση τις λέξεις-κλειδιά σας πρέπει να γίνει σε συνδυασμό με τη δημιουργία ποιοτικού περιεχομένου για να νικήσετε τον ανταγωνισμό σας.

Εκατοντάδες, αν όχι χιλιάδες, ιδέες ανακυκλώνονται σήμερα στο διαδίκτυο. Το πρόβλημα δεν είναι απαραίτητα η ιδέα αλλά η εκτέλεση. Οι μηχανές αναζήτησης δίνουν προτεραιότητα στο φρέσκο, ποιοτικό περιεχόμενο. Δημιουργήστε μερικές ιδέες για blog και γράψτε κάτι νέο. Εάν το θέμα δεν είναι νέο, φέρτε νέες ιδέες και προοπτικές για να τονώσετε την ποιότητά του.

Ενισχύστε την ποιότητα και την αξιοπιστία του περιεχομένου σας με συνδέσμους

Η σωστή χρήση των συνδέσμων μπορεί να ενισχύσει το περιεχόμενό σας σε SERP και την αξιοπιστία σας ως πόρου. Κατά τη δημιουργία περιεχομένου, δώστε προσοχή στους διασυνδέσεις και τους συνδέσμους επιστροφής.

Δημοσιεύστε τακτικά

Τέλος, δημοσιεύστε την ανάρτησή σας. Ανάλογα με το πόσο συχνά το Google και άλλες μηχανές αναζήτησης σαρώνουν τον ιστότοπό σας, μπορεί να χρειαστούν μερικές ημέρες ή περισσότερες για να ευρετηριαστούν οι σελίδες σας και να εμφανιστούν σε μια αναζήτηση Google. Μια απλή συμβουλή για να μεταφέρετε τις σελίδες σας στις μηχανές αναζήτησης πιο γρήγορα είναι να δημοσιεύετε πιο συχνά. Όταν η Google παρατηρήσει ότι ένας ιστότοπος ενημερώνεται καθημερινά, θα σαρώνει τον ιστότοπο πιο τακτικά.