TOP

Πώς να αποκτήσεις περισσότερη επισκεψιμότητα από την ανανέωση του παλιού σας περιεχομένου

CMΗ ανανέωση παλιών άρθρων με καινούργιες λέξεις κλειδιά, links ή πολυμέσα μπορεί να είναι ιδιαίτερα βοηθητική διαδικασία καθώς τα Google SERP ευνοούν τα αναβαθμισμένα link. Επιπλέον, λόγω ότι η Google αποτελεί ένα σίγουρα διαμορφωτή τάσεων όσον αφορά το SEO και άλλες μηχανές αναζήτησης θα ακολουθήσουν ταξινομώντας και κατατάσσοντας το καινούργιο περιεχόμενο σε καλύτερη θέση στην αναζήτηση. Τα προτερήματα από την ανανέωση του περιεχομένου σας μπορεί να εκδηλωθεί με πολλούς τρόπους όπως:

  • Βελτιωμένη ορατότητα του περιεχομένου και συνεχόμενη ενασχόληση με το κοινό.
  • Καλύτερη δέσμευση του κοινού λόγω των ανανεώσεων σε παλιά περιεχόμενα.
  • Αυξημένη φήμη της επιχείρησης.
  • Μειωμένα οριακά κόστη σε χρόνο και πόρους εφόσον δεν δημιουργείται καινούργιο περιεχόμενο.

Σ’ αυτό το σημείο θα πρέπει να τονιστεί ότι παρότι η ανανέωση παλιού περιεχομένου μπορεί να βελτιώσει το SEO της ιστοσελίδας σου, δεν μπορεί να αντικαταστήσει την δημιουργία πρωτότυπου περιεχομένου και πολυμέσων.

Εντάξτε την ανανέωση περιεχομένου στο καθημερινό σας πρόγραμμα

Μόλις δεσμευτείτε στην ανανέωση του περιεχομένου σας θα πρέπει να το εντάξετε σε ένα καθημερινό πρόγραμμα. Μπορείτε να βασιστείτε στην χρήση του ημερολογίου δημοσιεύσεών σας ως σημείο αναφοράς και στην περίπτωση που αυτή η διαδικασία σας δυσκολέψει μπορείτε να απευθυνθείτε σε SEO agencies για επαγγελματική βοήθεια. Επίσης, όπως με οποιαδήποτε μορφή βελτιστοποίησης περιεχομένου έτσι και τώρα θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε διάφορα εργαλεία SEO όπως Google Keyword Planner, SEM Rush και Ahrefs. Επιπλέον, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε εργαλεία edit π.χ. Grammarly, Hemmingway Editor και Evernote.

Κάντε έλεγχο για την εγκυρότητα των πηγών σας

Το Link Building αποτελεί ένα από το πιο σημαντικά στοιχεία του SEO. Λόγω της συχνής ανανέωσης των ιστοσελίδων παγκοσμίως θα πρέπει να εντάξετε στο καθημερινό σας πρόγραμμα τον έλεγχο αυτών όπως ανανεώνετε το περιεχόμενό σας με βάση τις τελευταίες τάσεις του SEO. Βεβαιωθείτε ότι έχετε φτιάξει τα “χαλασμένα” links, έχετε προσθέσει καινούργιες πηγές και έχετε ελέγξτε χειροκίνητα κάθε link ξεχωριστά. Τέλος, πρέπει να δώσετε μεγάλη προσοχή σε εξωτερικά links που πλέον μπορούν να οδηγήσουν σε μη ασφαλείς σελίδες.

Πραγματοποιήστε συχνό έλεγχο στα πολυμέσα του website σας

Το περιεχόμενο των πολυμέσων με τη μορφή εικόνων, video, κινούμενων σχεδίων και άλλων μέσων μπορεί να είναι εξαιρετικά επιβλαβές για το SEO σας. Ενώ τα νέα πολυμέσα θα διασφαλίσουν ότι το περιεχόμενό σας κατατάσσεται καλά στο SERP τα κακά θα φέρουν ακριβώς το αντίθετο αποτέλεσμα.

Αντί να αφήσετε τα πράγματα στην τύχη τους, αφιερώστε χρόνο για να ελέγχετε τα πολυμέσα σας πολύ συχνά, καθώς και τον τρόπο γραφής τους . Προσθέστε δημοφιλείς λέξεις-κλειδιά στο alt-text του και προσθέστε νέα δεδομένα σε infographic ή γραφήματα που δημιουργήσατε προηγουμένως.

Εξετάστε το ενδεχόμενο δημιουργίας περισσότερου διαχρονικού περιεχομένου

Όσον αφορά την ενημέρωση παλαιότερων δημοσιεύσεων, θα είναι πολύ πιο εύκολο να παρακολουθείτε τις τάσεις SEO εάν παράγετε περισσότερο περιεχόμενο που είναι πάντα επίκαιρο. Η ενημέρωση αυτού του είδους περιεχομένου είναι απλούστερη και μπορείτε να το ανανεώσετε γρήγορα με νέες λέξεις-κλειδιά και συνδέσμους SEO.

Αποφύγετε την αναπαραγωγή παλαιών δημοσιεύσεων

Όταν έρθει η ώρα να ανανεώσετε το περιεχόμενο στο website σας, θα πρέπει να είστε προσεκτικοί σχετικά με το πώς το κάνετε. Το ενημερωμένο περιεχόμενο πρέπει πάντα να επισημαίνεται ως τέτοιο ώστε να γνωστοποιεί ότι ναι, πρόκειται πράγματι για μια παλιά ανάρτηση με νέες πληροφορίες.

Ποτέ μην ενημερώνετε περιεχόμενο χωρίς να επισημαίνετε ότι το έχετε κάνει μέσω σημείωσης ενός συντάκτη ή μιας ημερομηνίας για να το καταστήσετε σαφές στους αναγνώστες και στις μηχανές αναζήτησης. Ομοίως, μην αντιγράφετε / επικολλάτε παλιό περιεχόμενο σε “νέα” άρθρα ή υλικά και μην το ονομάζετε “νέο”.

Να είστε προσεκτικοί με τις ιδέες του αρχικού περιεχομένου

Είναι εύκολο να ξεχάσετε τις ιδέες των παλιών σας αναρτήσεων όταν τις ανανεώνετε με νέες λέξεις-κλειδιά, συνδέσμους και πολυμέσα. Το πρωτότυπο κομμάτι που ενημερώνετε θα πρέπει να έχει αξία για τους αναγνώστες σας παρά τα πρόσθετα στοιχεία SEO.

Ποτέ μην ενημερώνετε το περιεχόμενό σας για να αυξήσετε την κατάταξη αναζήτησης χωρίς να λάβετε υπόψη την πρακτική του αξία. Κάτι τέτοιο μπορεί να κάνει τους αναγνώστες να εγκαταλείψουν το περιεχόμενό σας και να το θεωρήσουν ανεπιθύμητο στο μέλλον, παρόλο που το έχετε ανανεώσει. Το περιεχόμενο, τόσο νέο όσο και παλιό, πρέπει να γράφεται και να δημοσιεύεται για τους αναγνώστες του ανθρώπου πρώτα και μετά για τους αλγορίθμους αναζήτησης.

Ακόμα κι αν η επισκεψιμότητά σας είναι ικανοποιητική τώρα, μπορείτε ακόμα να κάνετε καλή χρήση των παλαιών αναρτήσεων, ανανεώνοντας το παιχνίδι SEO σας.

Προσδιορίστε ποιες δημοσιεύσεις αξίζουν ανανέωση και πώς μπορείτε να δώσετε αξία για τους αναγνώστες πέρα ​​από το να γράφετε χρησιμοποιώντας λέξεις-κλειδιά. Διασταυρωμένο με το πρωτότυπο περιεχόμενο, οι παλιές αναρτήσεις σας μπορούν να προσθέσουν αξία στο website σας και να βοηθήσουν να φέρουν το όνομα της ιστοσελίδας σας πιο κοντά στην νούμερο ένα θέση.