TOP

Πώς να παράγετε ποιοτικό περιεχόμενο

CMΠαρ’ όλο που το marketing περιεχομένου έχει αποκτήσει μεγάλη δημοτικότητα τα τελευταία χρόνια, πολλές επιχειρήσεις δεν διαθέτουν ακόμα μια στέρεα στρατηγική. Στην πραγματικότητα, το report του Content Marketing Institute για το 2020 αποκάλυψε ότι μόνο το 41% των ερωτηθέντων είχαν μια τεκμηριωμένη στρατηγική marketing, παρά το γεγονός ότι το 84% των brands που έχουν καταγραφεί ως «πιο επιτυχημένες» είπαν ότι το περιεχόμενό τους βοηθά σημαντικά στην καλλιέργεια του αισθήματος εμπιστοσύνης στον καταναλωτή.

Όπως είναι λογικό, το content marketing προσφέρει πολλές προοπτικές ανάπτυξης της συνολικής στρατηγικής, όμως υπάρχει σημαντική διαφορά ανάμεσα στο να δημιουργείται περιεχόμενο από το να δημιουργείται καλό περιεχόμενο. Αυτό που ορίζουν οι ψηφιακοί καταναλωτές ως ποιοτικό περιεχόμενο εξελίσσεται μαζί με το διαδίκτυο. Εξασφαλίζοντας ότι ανταποκρίνεστε στις προσδοκίες του καταναλωτή θα καταφέρετε να βελτιώσετε την ικανότητά σας να αναπτύξετε την εταιρεία σας. Παρακάτω μπορείτε να βρείτε ορισμένους τρόπους για να διατηρήσετε τον στόχο σας.

Η δύναμη των προσωποποιημένων ιστοριών

Για να ξεχωρίσετε από τη μάζα, θα πρέπει να εξασφαλίσετε ότι αυτό που παράγετε έχει απήχηση στο συγκεκριμένο κοινό που θέλετε να στοχεύσετε. Για παράδειγμα, το να χωρίσετε σε τμήματα το κοινό σας βάσει του σταδίου που βρίσκονται στο funnel πωλήσεων, σας βοηθάει στην καλύτερη κατανόηση των συγκεκριμένων ερωτήσεων που μπορεί να θέτουν.

Έρευνες έχουν δείξει ότι το 88% των marketers δηλώνει ότι η εξατομίκευση τους έχει βοηθήσει να παρέχουν ανώτερης ποιότητας εμπειρίες χρήστη, ενώ το 59% αισθάνεται ότι αυξάνει την αφοσίωση, και επιπλέον το 50% είδε μετρήσιμο ROI από προσωποποιημένες προσπάθειες.

Η εξατομίκευση δε σημαίνει τη χρήση του ονόματος του πελάτη στο email. Στην πραγματικότητα αφορά στη δημιουργία ιστοριών που παίρνουν ζωή μέσα από σχετικό περιεχόμενο που ενώνει σε συναισθηματικό επίπεδο, προσαρμοσμένο στην τωρινή κατάσταση της σχέσης του πελάτη με το brand σας.

Διαφοροποιώντας τις επιλογές στο περιεχόμενό σας

Τις περισσότερες φορές θα χρειαστεί να δημιουργήσετε μεγάλο όγκο περιεχομένου προτού βρείτε αυτό που θα γίνει viral ή τουλάχιστον θα δώσει μεγάλη ώθηση στις πωλήσεις σας. Όταν βρείτε το περιεχόμενο που πηγαίνει καλά σε ένα κανάλι, προωθήστε το και σε άλλα κανάλια. Έτσι θα πολλαπλασιάσετε την επίδρασή του σημαντικά. Στη συνέχεια, μπορείτε να γράψετε blog posts σχετικά με το ίδιο ή παρόμοιο θέμα, να δημιουργήσετε διαφημίσεις στα social media για να προωθήσετε αυτό το περιεχόμενο, να μετατρέψετε το θέμα σας σε εικόνες ή video για τα social media και τέλος να οργανώσετε webinars σχετικά με το θέμα προκειμένου να δημιουργήσετε leads.

Δημιουργώντας περιεχόμενο πέρα από τα συνηθισμένα blog posts, δίνετε μεγαλύτερη ώθηση στο περιεχόμενό σας να γίνει γνωστό σε μεγαλύτερο κοινό και να κερδίσει μεγαλύτερη αλληλεπίδραση. Εξάλλου, τα τελευταία χρόνια η δύναμη των video έχει αυξηθεί σημαντικά, με τους χρήστες του internet να προτιμούν αυτό το είδος περιεχομένου σε σχέση με τα άρθρα.

Συμπεριλάβετε τους χρήστες στην ιστορία σας

Η πλειοψηφία των χρηστών αντιλαμβάνεται ότι ο κύριος στόχος του περιεχομένου σας είναι να αυξήσει τις πωλήσεις σας, γεγονός που μπορεί να οδηγήσει σε απορίες σχετικά με την αξιοπιστία και την αυθεντικότητά σας. Αυτός είναι και ο λόγος που οι πιο επιτυχημένες στρατηγικές marketing περιεχομένου προωθούν το περιεχόμενο που παράγεται από τους χρήστες (user-generated content). Οι καταναλωτές εμπιστεύονται αυθεντικές κριτικές από αληθινούς χρήστες όταν λαμβάνουν την απόφαση να αγοράσουν ένα προϊόν ή μια υπηρεσία. Θέλουν να γνωρίζουν ποια είναι η άποψη των influencers και των ειδικών.

Επομένως, το πρώτο βήμα για τη δημιουργία ουσιαστικού περιεχομένου που έχει επιρροή είναι να αποκτήσουν περιεχόμενο από τους πελάτες τους. Μαρτυρίες που μπορούν να χρησιμοποιηθούν στο website σας, καθώς και θετικές αξιολογήσεις στην Google είναι μια καλή αρχή, όμως θα χρειαστείτε επιπλέον και πιο λεπτομερείς εμπειρίες.

Ανάλογα με τον κλάδο που δραστηριοποιείστε, μια καλή πρακτική είναι να ξεκινήσετε καμπάνιες στο Instagram όπου ζητάτε από τους ακόλουθούς σας να δημοσιεύσουν αναρτήσεις όπου πρωταγωνιστούν τα προϊόντα σας και φυσικά χρησιμοποιούν το δικό σας hashtag. Δίνοντας ως κίνητρο συμμετοχής σε αυτή την καμπάνια κάποιο έπαθλο, θα αυξήσετε τον ενθουσιασμό και τη συμμετοχή των ακολούθων σας.

Το ποιοτικό περιεχόμενο μπορεί να φέρει εντυπωσιακά αποτελέσματα. Είναι στο χέρι σας να δώσετε σε αυτό το πολύτιμο εργαλείο marketing την έμφαση που αξίζει.