TOP

SEO Τάσεις για ανάπτυξη το 2022

SΕΟ

Η παρακολούθηση των τάσεων SEO είναι σαν να πετυχαίνεις έναν κινούμενο στόχο.

Από τις ενημερώσεις αλγορίθμων έως την εξελισσόμενη καινοτομία μπορεί να νιώθετε ότι η θέση του στόχου κινείται πάντα. Και ενώ ο στόχος του SEO παραμένει ο ίδιος  να ενισχύσει την παρουσία σας σε σχετικά αποτελέσματα αναζήτησης οι τακτικές για να φτάσετε εκεί φαίνονται διαφορετικές από χρόνο σε χρόνο.

Αλλαγές αλγόριθμου.

Η νούμερο ένα πρόκληση για τους επαγγελματίες του μάρκετινγκ είναι να συμβαδίζουν με τις αλλαγές αλγορίθμων. Αυτό δεν με εκπλήσσει – μόνο το 2020, η Google πραγματοποίησε περισσότερα από 500.00 πειράματα που οδήγησαν σε 4.000+ αλλαγές στην αναζήτηση.

Αν είστε όπως οι περισσότεροι επαγγελματίες του μάρκετινγκ, αυτό το στατιστικό μπορεί να είναι αρκετά συντριπτικό. Σε τελική ανάλυση, πώς μπορείτε να πετύχετε όταν η Google συνεχίζει να αλλάζει τη διαδρομή προς την επιτυχία;

Το κλειδί είναι να ανταποκριθούμε σε αυτές τις αλλαγές στρατηγικά. Πρώτον, αυτό σημαίνει να παραμένετε στην κορυφή των ειδήσεων του κλάδου. Εάν υπάρξει μια σημαντική αλλαγή στον αλγόριθμο, η βιομηχανία SEO πιθανότατα θα το σχολιάσει.

Η δεύτερη στρατηγική μπορεί να ακούγεται αντιφατική  η οποία είναι να περιμένετε μέχρι να καταλαγιάσει η σκόνη μετά από μια ενημέρωση. Γιατί; Σε ορισμένες περιπτώσεις, η Google ανακαλύπτει ότι μια αλλαγή δεν έχει πραγματοποιηθεί όπως αναμενόταν και επιστρέφουν.

Όχι κατάταξη.

Το SEO είναι ένα μακροπρόθεσμο παιχνίδι. Σε αντίθεση με την πληρωμένη αναζήτηση, τα οργανικά αποτελέσματα χρειάζονται χρόνο για να εμφανιστούν αποτελέσματα  και είναι συνήθως το επιστέγασμα μικρότερων προσπαθειών.

Για να χρησιμοποιήσουμε μια μεταφορά — το SEO είναι σαν ένα αμοιβαίο κεφάλαιο που δημιουργείται αργά με την πάροδο του χρόνου. Δεν είναι το χρηματιστήριο, όπου βλέπεις κέρδη και ζημίες σε πραγματικό χρόνο. Αυτό μπορεί να είναι χρήσιμο να το αναφέρετε όταν οι πελάτες αναμένουν γρήγορα αποτελέσματα.

Υπάρχουν κάποιες «λύσεις» για να διορθώσετε μια χαμηλή κατάταξη, όπως το τεχνικό SEO και το μάρκετινγκ περιεχομένου. Ωστόσο, ακόμη πιο σημαντικό είναι η ανάπτυξη μιας μακροπρόθεσμης στρατηγικής που εστιάζει σε τρεις έως τέσσερις πρωτοβουλίες κάθε φορά.

Αναζήτηση φωνής και κινητής τηλεφωνίας.

Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι η φωνητική αναζήτηση γίνεται μέρος της καθημερινότητάς μας. Αλλά πώς μπορούμε να βελτιστοποιήσουμε το περιεχόμενό μας για άτομα που αναζητούν με τα αυτιά τους και όχι με τα μάτια τους;

Η απάντηση είναι ξεκάθαρη  βελτιστοποιήστε τον ιστότοπό σας για κινητά. Δεδομένου ότι οι περισσότερες φωνητικές αναζητήσεις πραγματοποιούνται σε κινητές συσκευές και έξυπνες συσκευές, είναι λογικό η Google να προτιμά ιστότοπους φιλικούς προς κινητά με γρήγορες ταχύτητες.

Μια άλλη στρατηγική είναι η εκ νέου επεξεργασία του περιεχομένου σας για να συμπεριλάβει συνήθεις ερωτήσεις που μπορεί να κάνουν οι χρήστες. Για παράδειγμα, προσδιορίστε τις λέξεις-κλειδιά μακράς ουράς ερωτήσεων και συμπεριλάβετέ τις στις κεφαλίδες h2 ή h3.

Αυστηρές κεφαλίδες σελίδας.

Το 2021, η Google παρουσίασε μια νέα λειτουργία κατάταξης αναζήτησης που ονομάζεται Passages. Αυτή η δυνατότητα επιτρέπει στην Google να ταξινομεί συγκεκριμένα τμήματα μιας σελίδας (ή “ένα απόσπασμα”) ημι-ανεξάρτητα από την ίδια τη σελίδα.

Με άλλα λόγια, αντί να κατατάσσει μια ολόκληρη σελίδα ως προς τη συνάφεια, η Google θα βαθμολογεί τώρα ως προς τη συνάφεια σε συγκεκριμένες ενότητες μιας σελίδας.

Για τους επαγγελματίες του μάρκετινγκ, αυτή η αλλαγή δεν προκαλεί ανησυχία – υποθέτοντας ότι οι σελίδες σας είναι οργανωμένες. Εάν όχι, είναι καλή ιδέα να σφίξετε τις κεφαλίδες της σελίδας σας για να παρέχουν περισσότερο πλαίσιο για διαφορετικές ενότητες, επιτρέποντας στην Google να κατανοήσει το περιεχόμενό σας ανεξάρτητα από τη σήμανση.

Λάβετε υπόψη ότι άλλοι παράγοντες κατάταξης σελίδων εξακολουθούν να ισχύουν  επομένως μην παραλείπετε τους backlinks, τη βελτιστοποιημένη κατά SEO copywriting και άλλες στρατηγικές κατάταξης.

Πίσω σε σας

Η μόνη σταθερά στον κόσμο του SEO είναι η αλλαγή. Παρόλο που μπορεί να νιώθουμε ότι αυτές οι αλλαγές είναι εκτός ελέγχου μας, πολλά είναι στον έλεγχό μας  συγκεκριμένα στον τρόπο με τον οποίο αντιδρούμε.