TOP

Συμβουλές βελτιστοποίησης App Store (ASO) για το 2021

SM

Η δημιουργία μιας εφαρμογής προϋποθέτει σκληρή δουλειά. Απαιτεί πολύ χρόνο, χρήμα και προσπάθεια. Ανεξάρτητα από το πόσο εξαιρετική είναι η εφαρμογή σας, δεν θα αποδώσουν οι κόποι σας αν οι χρήστες δεν τη γνωρίζουν.

Τι είναι το App Store Optimization (ASO);

Το ASO (App store Optimization) είναι ένα κρίσιμο κομμάτι της καμπάνιας του marketing του app σας. Στοχεύει στη βελτιστοποίηση της καταχώρισης μιας εφαρμογής στο Google Play Store και στο App Store της Apple. Χωρίς μια αποτελεσματική στρατηγική ASO, η εφαρμογή σας δεν θα έχει την απόδοση που περιμένατε.

Το ASO είναι μια συνεχής διαδικασία που βελτιώνει την κατάταξη και τη δυνατότητα εντοπισμού μιας εφαρμογής. Ενώ πρέπει να πείσετε τους χρήστες να κάνουν κλικ στην εφαρμογή μόλις βρεθεί, οι προσπάθειές σας δεν μπορούν να σταματήσουν εδώ.

Γιατί είναι σημαντικό το ASO;

Όσο υψηλότερη είναι η κατάταξη μιας εφαρμογής, τόσο πιο συχνά θα εμφανίζεται στους χρήστες. Επιπλέον, δεν χρειάζεται να μετακινηθούν στα αποτελέσματα αναζήτησης. Και δεδομένου ότι η κατάταξη σχετίζεται άμεσα με τον αριθμό των λήψεων, μια υψηλότερη θέση λαμβάνει περισσότερες λήψεις.

Ποιες είναι οι διαφορές μεταξύ ASO και SEO;

Αναγκαστικά, το ASO και το SEO σημαντικοί παράγοντες της επίδοσης του marketing σας. Κυριαρχούν στον τρόπο με τον οποίο οι χρήστες βρίσκουν πράγματα, είτε πρόκειται για πληροφορίες, περιεχόμενο, εφαρμογές κ.λπ. Επομένως, για να είναι επιτυχημένα τα ASO και SEO, απαιτούν λεπτομερή σχεδιασμό και παρακολούθηση.

Οι ομοιότητες μεταξύ SEO και ASO είναι:

  • Οι λέξεις-κλειδιά αποτελούν ουσιαστικό μέρος της καμπάνιας.
  • Η οργανική επισκεψιμότητα αποκτάται μέσω ερωτημάτων αναζήτησης.

Ωστόσο, και οι δύο διαφέρουν στο ότι οι ιστότοποι είναι βελτιστοποιημένοι για μηχανές αναζήτησης, ενώ οι εφαρμογές είναι βελτιστοποιημένες για καταστήματα εφαρμογών. Έτσι, τα αποτελέσματα αναζήτησης θα είναι σημαντικά διαφορετικά. Ένας χρήστης πραγματοποιεί αναζήτηση στο κατάστημα εφαρμογών όταν αναζητά μια συγκεκριμένη λειτουργικότητα από μια εφαρμογή. Από την άλλη πλευρά, οι αναζητήσεις στο διαδίκτυο αφορούν συνήθως την αναζήτηση πληροφοριών, σκοπούς συναλλαγής, αναζήτησης ιστότοπων κ.λπ.

Θέλετε να βελτιώσετε τις πιθανότητες να παρατηρηθεί και να ξεχωρίσει η εφαρμογή σας στο πλήθος;

Δείτε πώς γίνεται η Βελτιστοποίηση στο App Store.

Κατανοήστε τους χρήστες

Ξεκινήστε με τη διεξαγωγή έρευνας στην αγορά-στόχο καθώς και στο κοινό-στόχο. Προσδιορίστε τις ανάγκες και τη συμπεριφορά τους. Η κατανόηση των πελατών σας σάς επιτρέπει να συλλέγετε πληροφορίες που μπορεί να είναι επωφελείς για την προετοιμασία του app. Διαπιστώστε γιατί θα χρησιμοποιούσαν την εφαρμογή, πώς θα ανακαλυφθεί, τη γλώσσα που μιλούν κ.λπ.

Μάθετε ποιες λέξεις-κλειδιά να χρησιμοποιήσετε

Όπως και στο SEO, οι λέξεις-κλειδιά αποτελούν κρίσιμη πτυχή του μάρκετινγκ. Βοηθούν την εφαρμογή σας να εντοπιστεί στα καταστήματα εφαρμογών.

Εξετάστε ποιες λέξεις-κλειδιά ή φράσεις λέξεων-κλειδιών σχετίζονται με την εφαρμογή σας είναι προς το παρόν δημοφιλές. Προσπαθήστε να χρησιμοποιήσετε αυτά που έχουν την υψηλότερη κατάταξη στα SERP.

Επιλέξτε το σωστό όνομα

Το όνομα της εφαρμογής σας πρέπει να επιλεχθεί με προσοχή. Είναι το πρώτο πράγμα για την εφαρμογή σας που βλέπουν οι χρήστες. Αν και πρέπει να είναι συνοπτικοί, ένας καλός τίτλος κάνει την εφαρμογή σας γνωστή στους χρήστες. Απλώς κοιτάζοντας το όνομα, πρέπει να αποκτούν μια ιδέα για το τι κάνει η εφαρμογή. Έτσι, οι τίτλοι με περιγραφές εφαρμογών μπορούν να ενισχύσουν τις λήψεις της εφαρμογής.

Ένας περιγραφικός τίτλος μπορεί επίσης να βελτιώσει την κατάταξη των εφαρμογών, κυρίως αν περιέχει μια λέξη-κλειδί ή δύο. Εδώ είναι χρήσιμες οι επαρκείς και τρέχουσες πληροφορίες σχετικά με τη βελτιστοποίηση λέξεων-κλειδιών.

Ανάλογα με το store, στην Apple ή στο Google, θα έχετε ξεχωριστές οδηγίες. Το Google Play Store σας δίνει 50 χαρακτήρες, ενώ το Apple App Store προσφέρει μόνο 30 χαρακτήρες.

Εν κατακλείδι

Όταν οι χρήστες καταλαβαίνουν τι μπορεί να κάνει μια εφαρμογή και πόσο εύκολα μπορεί να ενσωματωθεί στην καθημερινή τους ζωή, υπάρχει μεγαλύτερη πιθανότητα να πραγματοποιήσουν μια λήψη. Αυτό είναι όπου το ASO διαδραματίζει καθοριστικό ρόλο, στην ανιχνευσιμότητα και την ορατότητα των εφαρμογών.