TOP

Tάσεις μάρκετινγκ περιεχομένου που διαμορφώνουν το μέλλον του κλάδου.

CM

Η σύγκλιση των μέσων ενημέρωσης, του μάρκετινγκ και της τεχνολογίας έχει επαναπροσδιορίσει τους μηχανισμούς της κατασκευής εμπορικών σημάτων στον σύγχρονο κόσμο.

Σε μια κοινωνική εποχή που κυριαρχείται από τα ψηφιακά μέσα, οι επωνυμίες εκφράζουν την αξία και την προοπτική τους μέσω της αφήγησης, κάνοντας το περιεχόμενο της γλώσσας που χρησιμοποιούν οι επωνυμίες για να επικοινωνούν. Έτσι, οι πιο εντυπωσιακές επωνυμίες κατανοούν ότι το περιεχόμενο είναι κάτι περισσότερο από μια στρατηγική μάρκετινγκ. είναι επίσης ένα εργαλείο για το σχεδιασμό της καταναλωτικής κουλτούρας και την οικοδόμηση κοινοτήτων.

Αντί να εστιάζουν τις προσπάθειες για τη δημιουργία ελκυστικών ετικετών, τη δημιουργία έξυπνων καμπανιών ή την παραγωγή περιεχομένου αξιόπιστου για ιούς, οι εταιρείες που ευδοκιμούν στο σημερινό κλίμα έχουν κατακτήσει την ικανότητα να μεταφράζουν και να επηρεάζουν άμεσα τη σχέση μεταξύ της καταναλωτικής κουλτούρας και του εμπορίου.

Αυτή η αυξανόμενη σύγκλιση έχει προκαλέσει τη βιομηχανία των μέσων ενημέρωσης να γίνει η νέα βιομηχανία διαφήμισης, η μουσική βιομηχανία έχει γίνει η νέα βιομηχανία μέσων και η διαφήμιση έχει εξελιχθεί για να γίνει η νέα βιομηχανία ψυχαγωγίας. Αυτές οι αξιοσημείωτες αλλαγές έχουν μεταμορφώσει σημαντικά τον ρόλο των εμπορικών σημάτων και των δημιουργικών εταιρειών.

Για να σας βοηθήσουμε να πλοηγηθείτε στο μεταβαλλόμενο τοπίο, ακολουθούν πέντε αναδυόμενες τάσεις που διαμορφώνουν το μέλλον του μάρκετινγκ περιεχομένου.

Η άνοδος του podcasting.

Τα έσοδα από το podcast έφτασαν το ρεκόρ των 314 εκατομμυρίων δολαρίων το 2017, σημειώνοντας ένα αξιοσημείωτο 86% από το 2016.1 Με τον αυξανόμενο αριθμό φωνών και franchise να εισχωρούν στην αγορά, το σύνολο αυτό αυξήθηκε για να ξεπεράσει τα εκπληκτικά 600 εκατομμύρια δολάρια το 2020.

Αυτή η ανοδική τάση σηματοδοτεί στους ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων τη σημασία της συμπερίληψης της αφήγησης ήχου στη στρατηγική μάρκετινγκ περιεχομένου τους. Δίνοντας μια οριστική φωνή και προοπτική στην επιχείρησή σας, είτε στηρίζεται από ιδρυτές είτε υποστηρίζεται από την επωνυμία, δημιουργεί ένα πιο αυθεντικό και αποτελεσματικό μέσο για να εξερευνήσετε τις συνομιλίες που έχουν σημασία για το κοινό-στόχο σας.

Ο χώρος του podcast έδειξε τόση υπόσχεση που οι κορυφαίες υπηρεσίες ροής έχουν λανσάρει αποκλειστικούς κλάδους για την ανάπτυξη πρωτότυπου προγραμματισμού podcast, εκτός από την απόκτηση εκπομπών που αυξάνονται γρήγορα σε δημοτικότητα. Αυτή η στροφή προσφέρει μια ευκαιρία για τους ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων να:

  • Προσεγγίστε ένα ευρύτερο κοινό
  • Δημιουργήστε πρωτότυπη πνευματική ιδιοκτησία
  • Δημιουργήστε πρόσθετες διαδρομές για την εμπορία προϊόντων απευθείας στους καταναλωτές

Η άνοδος της κοινωνικής ψυχαγωγίας.

Δεν είναι μυστικό ότι οι εφαρμογές κοινωνικής δικτύωσης και τα βίντεο σύντομης μορφής κυριαρχούν στον χώρο των ψηφιακών μέσων. Για μια γενιά κινητής τηλεφωνίας που απολαμβάνει επιμελημένες εμπειρίες ψυχαγωγίας κατά παραγγελία, περισσότερες μικρές επιχειρήσεις συνεχίζουν να δραστηριοποιούνται στον χώρο της κοινωνικής ψυχαγωγίας μέσω οδών όπως:

  • Επώνυμα ψυχαγωγικά και πρωτότυπες σειρές
  • Ζωντανή μετάδοση
  • Περιεχόμενο που δημιουργείται από χρήστες

Η δύναμη της οπτικής αφήγησης και της εμπλοκής σε πραγματικό χρόνο έχει μετατρέψει τις πλατφόρμες κοινωνικών μέσων σε σύγχρονα δίκτυα ψυχαγωγίας. Η εμφάνιση της κοινωνικής ψυχαγωγίας έδωσε τη δυνατότητα σε επιχειρηματίες, δημιουργούς και ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων να μετατρέψουν σκόπιμα τα χρονολόγιά τους σε κανάλια ψυχαγωγίας.

Οι ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων μπορούν να αξιοποιήσουν αυτήν την τάση παράγοντας ανεξάρτητα και διανέμοντας ζωντανά, επεισοδιακά προγράμματα και προγράμματα που δημιουργούνται από χρήστες στο Twitter, το Instagram, το Facebook και το TikTok. Αλλάζοντας τον τρόπο με τον οποίο βλέπουν και χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, οι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων μπορούν να δημιουργήσουν έξυπνο και εντυπωσιακό περιεχόμενο που χτίζει την κοινότητα και δημιουργεί πραγματική δέσμευση με τους καταναλωτές.

Η άνοδος των influencers.

Καθώς τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης συνεχίζουν να εμπνέουν και να διαδίδουν τις πιο πρόσφατες τάσεις viral, η λογική είναι απλή: το περιεχόμενο οδηγεί τις συνομιλίες, οι συνομιλίες τροφοδοτούν την κουλτούρα και ο πολιτισμός τροφοδοτεί το εμπόριο. Στην πρώτη γραμμή των πολιτιστικών τάσεων βρίσκονται οι παράγοντες επιρροής — δημιουργοί, επιχειρηματίες και ειδικοί σε τομείς που έχουν αναπτύξει και έχουν αλληλεπιδράσει με πολύ πιστό κοινό καταναλωτών.

Το 2016, το 86% των marketers χρησιμοποίησε στρατηγική επιρροής για να προσεγγίσει τους καταναλωτές, κερδίζοντας περίπου 6,50 $ για κάθε 1 $ που επενδύεται, με το 71% των καταναλωτών να λαμβάνουν αποφάσεις αγοράς με βάση τις αναφορές στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.2 Το 2020, το μάρκετινγκ επηρεασμού είχε εξελιχθεί σε εκτιμώμενο 10 δισεκατομμύρια δολάρια παγκόσμια βιομηχανία.3

Η χρήση στοχευμένων στρατηγικών επηρεασμού δεν περιορίζεται σε παγκόσμιες επωνυμίες με τεράστιους προϋπολογισμούς. Οι ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων μπορούν να επωφεληθούν από αυτήν την αυξανόμενη τάση εστιάζοντας σε μικρο-influencers και άλλες αξιόπιστες φωνές που μοιράζονται μια αυθεντική πολιτιστική σύνδεση με το κοινό-στόχο τους.

Ένας micro-influencer είναι κάποιος που έχει κάπου από 1.000 έως 100.000 ακόλουθους, με εστίαση σε μια συγκεκριμένη θέση. Συνήθως θεωρούνται ως εμπειρογνώμονες ή ειδικοί σε μια δεδομένη βιομηχανία ή θέμα. Οι ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων μπορούν να επωφεληθούν από τους παράγοντες επιρροής λανσάροντας περιεχόμενο συνεργασίας, καμπάνιες και προϊόντα που προσφέρουν ισότητα στους επηρεαστές στην επιτυχία της επωνυμίας σας.

Αξιοποιώντας βαθιές πολιτιστικές συνδέσεις.

Η νέα τάξη των επιχειρηματιών και των ιδιοκτητών μικρών επιχειρήσεων είναι πιο διεπιστημονική από ποτέ. Αυτό σημαίνει ότι είναι πολλαπλά ενωτικά, άτομα με ποικίλο σύνολο δεξιοτήτων, εμπειριών και προοπτικών που μεταφράζεται σε όλους τους κλάδους.

Σε μια εποχή που η αυθεντικότητα είναι το μεγαλύτερο πλεονέκτημα για τις μικρές επιχειρήσεις που επιδιώκουν να συνδεθούν με το κοινό, η κατοχή ενός τέτοιου μοναδικού πλεονεκτήματος δίνει τη δυνατότητα στους επιχειρηματίες να αγκαλιάσουν τον πολιτισμό τους – το ξεχωριστό σύνολο αξιών, ενδιαφερόντων και επιρροών τους – ως δύναμη και μόχλευση για να το πουν ιστορίες που αναπτύσσουν βαθύτερες συνδέσεις με ομάδες καταναλωτών που μοιράζονται την ίδια πολιτιστική ταυτότητα.

Το πολιτιστικό κεφάλαιο γίνεται πιο πολύτιμο από ένα δολάριο. Αυτό σημαίνει ότι η συναλλαγματική ισοτιμία της επιρροής επισκιάζει την αξία του φυσικού νομίσματος, καθιστώντας αυτό που μπορείτε να αποκτήσετε με αυτήν την κεκτημένη πολιτιστική επιρροή πιο επεκτατικό από αυτό που μπορείτε να αγοράσετε μόνο με ένα φυσικό δολάριο. Οι ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων θα πρέπει να δημιουργούν περιεχόμενο που να εκφράζει την αυθεντική πολιτιστική τους σχέση και να αφηγούνται ιστορίες που αγγίζουν τα κοινά συστήματα αξιών τους.

Μετατροπή των πελατειακών σχέσεων σε προσωπικές σχέσεις.

Τα δεδομένα καταναλωτών σε πραγματικό χρόνο έχουν γίνει ο νέος πυρετός του χρυσού τόσο για τους ιδιοκτήτες επιχειρήσεων όσο και για τους διαφημιστές. Ειδικά για τους ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων, λίγα πράγματα είναι πιο κρίσιμα για την επιτυχία από το να χτίζουν γνήσιες και διαρκείς σχέσεις με πιστούς πελάτες. Ως αποτέλεσμα, οι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων ενθαρρύνονται να επενδύουν μεγαλύτερα τμήματα του προϋπολογισμού τους σε εργαλεία CRM που βοηθούν στην καλύτερη ανάλυση, παρακολούθηση και στόχευση του κύριου κοινού τους.

Ωστόσο, καθώς περισσότεροι ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων βλέπουν την αξία στη δημιουργία ενός μοντέλου απευθείας προς τον καταναλωτή, οι εταιρείες εξελίσσονται από τη Διαχείριση Σχέσεων Πελατών (CRM) στη Διαχείριση Προσωπικών Σχέσεων (PRM).

Τα εργαλεία PRM επικεντρώνονται στη χρήση αριθμών κινητών τηλεφώνων για την ανταλλαγή μηνυμάτων και την ενεργή επικοινωνία με τους πελάτες σε πραγματικό χρόνο. Εκτός από την κοινή χρήση περιεχομένου κοινωνικής δικτύωσης, βίντεο και εκδοτικού περιεχομένου απευθείας στην τσέπη ενός καταναλωτή, τα εργαλεία PRM συλλέγουν και θυμούνται βασικά δεδομένα καταναλωτών όπως:

  • Ονομα
  • Ηλικία
  • Τοποθεσία
  • Ημερομηνία γέννησης
  • Χρήματα που ξοδεύονται με την επωνυμία σας

Αυτή η εικόνα εξαλείφει την ανάγκη χρήσης πλατφορμών τρίτων για την επαναστόχευση ατόμων που έχουν ήδη αποδείξει ενδιαφέρον για την επωνυμία σας.

Είτε φιλοδοξείτε να παραμείνετε μια μικρή επιχείρηση είτε να εξελιχθείτε σε κορυφαία τεχνολογική δύναμη, κορυφαία επωνυμία στον τρόπο ζωής ή γίγαντα καταναλωτικών προϊόντων, η σύνδεση με τον σημερινό καταναλωτή ξεκινά με την κατανόηση των αποχρώσεων του κοινού σας και την επιτυχή αξιοποίηση των πεποιθήσεων και των φιλοδοξιών του. Μέσω αυτής της κατανόησης, μπορείτε να εκτελέσετε αποτελεσματικό μάρκετινγκ περιεχομένου για να βοηθήσετε στη δημιουργία της επωνυμίας σας.