TOP

Tάσεις μάρκετινγκ περιεχομένου που πρέπει να παρακολουθείτε το 2022

CM

Οι τάσεις μάρκετινγκ περιεχομένου συνεχίζουν να εξελίσσονται το 2022, προσφέροντάς σας νέους και βελτιωμένους τρόπους για να προσεγγίσετε το κοινό σας.

Κάθε χρόνο οι τάσεις στο μάρκετινγκ περιεχομένου αλλάζουν και προσαρμόζονται στην πραγματικότητα της εποχής.

Πολλές από αυτές τις αλλαγές είναι λεπτές, ενώ άλλες μπορεί να είναι εντελώς νέοι τρόποι για την επίτευξη επιτυχημένων αποτελεσμάτων και την προσέγγιση περισσότερων από το στοχευόμενο κοινό.

Ωστόσο, τον τελευταίο ενάμιση χρόνο, οι εταιρείες βρέθηκαν απέναντι σε νέους τοίχους και έπρεπε να προσαρμοστούν ή να παραπαίουν όταν επρόκειτο για τα σχέδια μάρκετινγκ τους.

Η ανάγκη για ριζικό ψηφιακό μετασχηματισμό προέκυψε και οι δημιουργικές λύσεις βρήκαν τον δρόμο τους στον επιχειρηματικό χώρο.

Από αυτό, οι αναδυόμενες τάσεις αποδείχθηκαν επιτυχημένες για πολλές επωνυμίες και συνεχίζουν να επηρεάζουν τις τάσεις που θα ακολουθήσουν το 2022, ειδικά όσον αφορά το περιεχόμενο σας.

Ενώ η στρατηγική μάρκετινγκ περιεχομένου σας εξαρτάται προφανώς από διάφορους παράγοντες, όπως τον κλάδο, τους επιχειρηματικούς στόχους, τον τύπο προϊόντος ή την υπηρεσία σας, εξετάστε τις ακόλουθες 12 τάσεις μάρκετινγκ περιεχομένου που πρέπει να παρακολουθείτε το 2022.

Εστιάστε σε μια καλύτερη εμπειρία περιεχομένου

Δεν είναι μυστικό ότι η εμπειρία του πελάτη είναι πρωταρχικής σημασίας για επιτυχημένες στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ σήμερα.

Δεν είναι επίσης μυστικό ότι οι προτιμήσεις των καταναλωτών αλλάζουν, από τον τύπο του περιεχομένου έως τη μορφή για την παρουσίαση αυτού του περιεχομένου.

Επομένως, η ενημέρωση σχετικά με το τι προτιμά και τις ανάγκες του στοχευμένου κοινού σας όσον αφορά το περιεχόμενο είναι ένας τρόπος για να δημιουργήσετε μια καλύτερη συνολική εμπειρία πελάτη.

Το ίδιο συμβαίνει και με τη δημιουργία της δικής σας μοναδικής αφήγησης και τη χρήση της σε γενικές γραμμές για να παρέχετε συνεπές, ελκυστικό περιεχόμενο όπου κι αν πάτε.

Το 2022, οι στρατηγικές περιεχομένου κινούνται προς μια πιο συνεκτική δομή, συνδέοντας κάθε μέρος με το συνολικό σύνολο.

Για να γίνει αυτό, τα τμήματα μάρκετινγκ θα πρέπει να αφιερώσουν περισσότερο χρόνο στην έρευνα, τον σχεδιασμό και την εφαρμογή αυτής της νέας συνεκτικής εμπειρίας περιεχομένου για το κοινό τους, η οποία πιθανότατα θα περιλαμβάνει και άλλες τάσεις σε αυτήν τη λίστα.

Ουσιαστικά, αυτή η τάση απαιτεί να γίνετε μέρος του κόσμου των πελατών σας παρέχοντας συνεπές, ελκυστικό περιεχόμενο και αλληλεπιδράσεις σε όλους τους τομείς και, με τη σειρά της, να ενισχύσετε την πίστη των πελατών σας και τη συνολική εικόνα της επωνυμίας σας.

Ξεκινώντας με αυτή τη νοοτροπία, οι επωνυμίες εστιάζουν στη βελτίωση της εμπειρίας περιεχομένου του κοινού τους, αφιερώνουν περισσότερο χρόνο στο στάδιο του σχεδιασμού και προσλαμβάνουν αφοσιωμένους δημιουργούς περιεχομένου, συντάκτες και στρατηγικούς σχεδιαστές.

Αύξηση της Χρήσης Διαδραστικού Περιεχομένου

Το ελκυστικό περιεχόμενο βελτιώνει την εμπειρία περιεχομένου πελάτη.

Διάφορες μελέτες και δημοσκοπήσεις τα τελευταία χρόνια δείχνουν ξεκάθαρα ότι οι έμποροι συμφωνούν ότι η χρήση διαδραστικού περιεχομένου έναντι στατικού περιεχομένου βελτιστοποιεί την εμπειρία του κοινού, κερδίζοντας την προσοχή του και διατηρώντας το στην ιστοσελίδα περισσότερο.

Το 2022 θα συνεχίσει να αυξάνεται η χρήση διαφόρων διαδραστικού περιεχομένου.

Η δημιουργία διαδραστικού περιεχομένου κατάλληλου για όλες τις διαφορετικές φάσεις κατά τη διάρκεια του ταξιδιού του αγοραστή συνεχίζει επίσης να έχει ανοδική τάση.

Οι δημοσκοπήσεις και τα διαδραστικά κουίζ είναι ήδη δημοφιλή στις διάφορες πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Ενώ προσελκύουν χρήστες, αυτά τα εργαλεία σάς παρέχουν επίσης γρήγορες πληροφορίες σχετικά με τους πιθανούς πελάτες σας.

Αν και αυτός ο τύπος διαδραστικού περιεχομένου θα συνεχίσει να είναι δημοφιλής, περιμένετε να δείτε περισσότερους τρόπους για να ενσωματώσετε ελκυστικό περιεχόμενο στη στρατηγική σας.

Χρησιμοποιήστε το σε διαδραστικά eBook, αναφορές ή οδηγούς ως κινούμενα σχέδια ή επεκτάσιμες ενότητες. Επαναθέστε περιεχόμενο με τη μορφή διαδραστικών infographics.

Πολλές επωνυμίες μπορεί να διστάζουν να αυξήσουν τη χρήση διαδραστικού περιεχομένου, χωρίς να γνωρίζουν ότι σήμερα υπάρχουν πολλά περισσότερα διαθέσιμα εργαλεία που θα τις βοηθήσουν να το κάνουν εύκολα.

Το διαδραστικό περιεχόμενο έχει τις τεράστιες δυνατότητες να προσελκύσει πελάτες, να κερδίσει την προσοχή τους, να τους διατηρήσει στον ιστότοπο σας περισσότερο, να βελτιώσει την προτίμηση για την επωνυμία σας και τελικά να αυξήσει το ποσοστό μετατροπών σας το 2022.

Μια κίνηση προς ένα πιο ενσυναίσθητο μάρκετινγκ περιεχομένου

Τα πρόσφατα παγκόσμια γεγονότα ανάγκασαν τους επαγγελματίες του μάρκετινγκ να υιοθετήσουν μια διαφορετική προσέγγιση, θέτοντας τους πελάτες στο επίκεντρο των στρατηγικών μάρκετινγκ περιεχομένου τους και προχωρώντας προς τα έξω.

Το όνομα για αυτό είναι ενσυναίσθητο μάρκετινγκ και θα δείτε περισσότερα από αυτήν την προσέγγιση το 2022.

Ενώ η ενσυναίσθηση σε προσωπικό επίπεδο σημαίνει να βάζεις τον εαυτό σου στη θέση του άλλου και να βλέπεις τη ζωή μέσα από την οπτική του, το ενσυναίσθητο μάρκετινγκ το πηγαίνει ένα βήμα παραπέρα.

Το ενσυναίσθητο μάρκετινγκ είναι η προσέγγιση του να συλλάβετε πρώτα τον κόσμο μέσα από τα μάτια των πελατών σας και να χρησιμοποιήσετε αυτό που βρίσκετε για να δημιουργήσετε μια στρατηγική περιεχομένου για να καλύψετε τις ανάγκες και τις επιθυμίες τους.

Είναι ένας τρόπος να μιλήσετε στο στοχευμένο κοινό σας ως άνθρωποι και όχι μόνο ως πιθανοί αγοραστές.

Αρχικά, οι επωνυμίες εξετάζουν προσεκτικά το κοινό τους και απαντούν στα εξής:

  • Ποιοι είναι οι πελάτες μας;
  • Ποια σημεία πόνου και προκλήσεις αντιμετωπίζουν;
  • Τι τους παρακινεί να αναλάβουν δράση;

Αυτό, με τη σειρά του, μπορεί να οικοδομήσει εμπιστοσύνη, να δημιουργήσει καλύτερες εμπειρίες πελατών και να αναπτύξει πιο αυθεντικές σχέσεις.

Συνεχές Video Marketing

Τα τελευταία δύο χρόνια, το βίντεο ήταν το ανερχόμενο αστέρι όσον αφορά τους δημοφιλείς και αποτελεσματικούς τύπους περιεχομένου στο διαδίκτυο. Αυτό δεν πρόκειται να αλλάξει το 2022.

Αντίθετα, το βίντεο θα γίνει ακόμα πιο σημαντικό και η εύρεση τρόπων για να ξεχωρίσετε σε αυτήν την πολύτιμη μορφή μάρκετινγκ μπορεί να είναι μια από τις μεγαλύτερες προκλήσεις.

Επιπλέον, ένας στους τέσσερις επαγγελματίες του μάρκετινγκ που χρησιμοποιούν ήδη βίντεο επιβεβαιώνουν ότι είναι ο τύπος περιεχομένου που αποφέρει τη μεγαλύτερη απόδοση επένδυσης για αυτούς.

Όταν γίνεται σωστά, το βίντεο δημιουργεί μια βαθύτερη σύνδεση και προσελκύει την προσοχή των πιθανών πελατών πιο εύκολα.

Με την αυξανόμενη προσβασιμότητα στα εργαλεία που χρειάζονται, η παραγωγή βίντεο γίνεται πολύ λιγότερο τρομακτική και ευκολότερη η ενσωμάτωση της σε μια στρατηγική μάρκετινγκ περιεχομένου.

Εξειδικευμένοι σεναριογράφοι βίντεο είναι επίσης όλο και περισσότερο διαθέσιμοι καθώς οι δημιουργοί περιεχομένου αντιλαμβάνονται την ανάγκη και έχουν προσαρμοστεί.

Στο μάρκετινγκ βίντεο, οι συγκεκριμένες πρακτικές θα είναι μεγάλες το 2022, συμπεριλαμβανομένων των παρακάτω.

Περιεχόμενο σύντομης μορφής βίντεο

H μεγαλύτερη τάση στο βίντεο το 2022 είναι η χρήση περιεχομένου σύντομης μορφής.

Οι θεατές έχουν ολοένα και πιο σύντομο χρόνο και εύρος προσοχής, και το να φτάσουμε στο σημείο σε λιγότερο χρόνο αποκτά μεγάλη αξία.

Διατηρώντας το περιεχόμενο βίντεο σύντομο αλλά ενημερωτικό, όχι μόνο δείχνετε σεβασμό για τον χρόνο των θεατών σας αλλά και τους βοηθάτε να λάβουν μια απόφαση σε λιγότερο χρόνο.

Βίντεο-Πρώτη Στρατηγική

Οι επωνυμίες κλίνουν τώρα περισσότερο προς το περιεχόμενο βίντεο ως το πρώτο βήμα στα σχέδια περιεχομένου, και στη συνέχεια επανατοποθετούν αυτά τα βίντεο σε μορφές κειμένου και ήχου.

Άνοδος στα διαδραστικά βίντεο

Ενώ τα βίντεο είναι ελκυστικά από μόνα τους, η προσθήκη του στοιχείου της διαδραστικότητας αυξάνει την αξία και τη χρησιμότητα τους για τους πελάτες.

Τα διαδραστικά βίντεο επιτρέπουν την τοποθέτηση μιας παρότρυνσης για δράση στην οθόνη και αυτό μπορεί να οδηγήσει σε μεγαλύτερη παραγωγή δυνητικών πελατών.

Οι καταναλωτές μπορούν να ανταποκριθούν εύκολα και γρήγορα, συχνά χωρίς να χρειάζεται να ανοίξουν πρόσθετες καρτέλες.

Ένα υβρίδιο εικονικών και ζωντανών εκδηλώσεων

Οι εμπειρίες του περασμένου έτους ήταν σε μεγάλο βαθμό στο διαδίκτυο, με κάποιες να περιλαμβάνουν δέσμευση σε πραγματικό χρόνο και άλλες να προσφέρουν ηχογραφήσεις.

Αφού ζουν σε έναν κυρίως εικονικό κόσμο λόγω της πανδημίας, οι καταναλωτές αναζητούν μια καλύτερη ισορροπία αλληλεπίδρασης διαδικτυακά και προσωπικά.

Οι εταιρείες το κατανοούν αυτό και αναζητούν τρόπους για να δημιουργήσουν ένα υβρίδιο εικονικών και ζωντανών εκδηλώσεων για να καλύψουν τις ανάγκες των πελατών τους.

Ενώ οι επωνυμίες μπόρεσαν εντυπωσιακά να προσαρμοστούν στον εικονικό κόσμο, το 2022 θα επιστρέψουν ορισμένες ζωντανές εκδηλώσεις, όπως εργαστήρια και συνέδρια.

Ταυτόχρονα, οι καινοτομίες στη διαδικτυακή φιλοξενία εκδηλώσεων, όπως τα διαδικτυακά σεμινάρια και η ζωντανή ροή μέσων κοινωνικής δικτύωσης, θα συνεχίσουν να εξελίσσονται.

Κάθε επωνυμία θα πρέπει να σταθμίσει τη χρήση και των δύο αυτών και να καταλήξει σε μια υβριδική στρατηγική μάρκετινγκ που εξισορροπεί τις ανάγκες των πελατών της.

Προσεγγίσεις Εξατομίκευσης και Υπερπροσωποποίησης

Η προσαρμογή των μηνυμάτων και των πληροφοριών αυξάνει τη συνολική αφοσίωση των πελατών, ιδιαίτερα σε καμπάνιες μάρκετινγκ μέσω email.

Καθώς οι πελάτες βιώνουν αυτήν την τυπική εξατομίκευση, όλο και περισσότερο τους αρέσει και αναζητούν επωνυμίες που εξατομικεύουν το ταξίδι του συγκεκριμένου αγοραστή τους.

Ως αποτέλεσμα, το 2022 θα δει τις επωνυμίες να προσθέτουν περισσότερες προσπάθειες εξατομίκευσης στη στρατηγική μάρκετινγκ τους.

Ενώ τέτοιες προσπάθειες θα συνεχίσουν να είναι χρήσιμες, μια νεότερη τάση θα εμφανίζεται όλο και περισσότερο το 2022 και αυτή η τάση είναι η υπερ-προσωποποίηση.

Ουσιαστικά, η υπερ-εξατομίκευση είναι μια προσέγγιση μάρκετινγκ που βασίζεται σε δεδομένα, που χρησιμοποιεί δεδομένα, αναλυτικά στοιχεία, τεχνητή νοημοσύνη και αυτοματισμό για τη δημιουργία μοναδικών αλληλεπιδράσεων με μεμονωμένους πελάτες.

Με αυτό, οι έμποροι εξετάζουν κάθε προσωπικότητα αγοραστή και περιεχόμενο τροφοδοσίας προς συγκεκριμένα προϊόντα, κανάλια μάρκετινγκ, γλώσσα και πολλά άλλα για το καθένα.

Συνέχιση της βελτιστοποίησης οπτικού περιεχομένου με Infographics

Ο συνδυασμός μιας ποικιλίας τύπων περιεχομένου στα κανάλια μάρκετινγκ είναι μια στρατηγική που κερδίζει.

Ωστόσο, ενώ οι αναρτήσεις ιστολογίου συνεχίζουν να κυριαρχούν στην προσέλκυση καταναλωτών, το κείμενο από μόνο του δεν αποτελεί πλέον εγγύηση.

Η τάση του 2021 για τη συμπερίληψη περισσότερου οπτικού περιεχομένου θα συνεχιστεί και το 2022, βελτιστοποιώντας ακόμη περισσότερο την εμπειρία του πελάτη.

Ο ανθρώπινος εγκέφαλος επεξεργάζεται τις εικόνες γρήγορα και το καλά σχεδιασμένο οπτικό περιεχόμενο μπορεί να αυξήσει την αλληλεπίδραση και να μετακινήσει τους καταναλωτές περαιτέρω στο ταξίδι του αγοραστή με ταχύτερο τρόπο.

Μια μορφή οπτικού περιεχομένου, ιδίως τα γραφήματα, θα συνεχίσει να επεκτείνεται και να προσελκύει καταναλωτές.

Αυτές οι γραφικές αναπαραστάσεις πολύτιμων δεδομένων, πληροφοριών ή γνώσεων είναι συχνά ο προτιμώμενος τρόπος για να μεταδώσετε τις πληροφορίες σας σε λιγότερο χρόνο.

Τα γραφήματα, εάν δημιουργηθούν αποτελεσματικά, είναι γεμάτα με χρήσιμες πληροφορίες.

Απλώς ρίχνοντας μια ματιά σε ένα infographic, ένας καταναλωτής μπορεί να ασχοληθεί, να αποκτήσει πληροφορίες και να καταλάβει γρήγορα τι παρουσιάζετε. Αυτό ισχύει ιδιαίτερα για τους καταναλωτές που είναι οπτικοί μαθητές.

Παράγοντας οπτικά ευχάριστο και ενημερωτικό περιεχόμενο, βελτιώνετε το μήνυμα και την επικοινωνία και δημιουργείτε επίσης μια ελκυστική εμπειρία πελάτη.

Συμπέρασμα

Καθώς οι αναθεωρημένες, νέες και ολοένα και πιο μοναδικές τάσεις μάρκετινγκ περιεχομένου συνεχίζουν να αποκτούν δυναμική το 2022, η παραμονή σε εγρήγορση για τις δυνατότητές τους μπορεί να κάνει τεράστια διαφορά στον τρόπο προσέγγισης των σημερινών και των πιθανών πελατών σας.