TOP

Tάσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης που πρέπει να παρακολουθήσουν οι έμποροι το 2022

SM

Τα τελευταία δύο χρόνια, έχουμε δει μια αλλαγή στον τρόπο με τον οποίο οι επωνυμίες προωθούν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Και, καθώς η δημοτικότητα των μέσων κοινωνικής δικτύωσης συνεχίζει να αυξάνεται – φτάσαμε πάνω από 3,7 δισεκατομμύρια χρήστες κοινωνικών μέσων παγκοσμίως το 2021 – οι επωνυμίες δεν αναρωτιούνται απλώς πώς θα προσελκύσουν τεράστιο κοινό των μέσων κοινωνικής δικτύωσης το επόμενο έτος. Ρωτούν επίσης, “Ποιες τάσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης πρέπει να περιμένω σε αυτό το συνεχώς μεταβαλλόμενο τοπίο;”

Παρακάτω, έχουμε συγκεντρώσει τάσεις από ειδικούς ή τάσεις που υποστηρίζονται από έρευνες που πρέπει να παρακολουθούν και να αξιοποιούν οι έμποροι μέσων κοινωνικής δικτύωσης το 2022. Ας βουτήξουμε.

Το TikTok θα κυριαρχήσει στον χώρο των social media.

Κατά τη διάρκεια της πανδημίας, άρχισα να ακούω για ένα νέο κοινό στοιχείο μεταξύ των περισσότερων συναδέλφων και φίλων μου: το TikTok.

Το TikTok έχει δει αναμφισβήτητα γρήγορη ανάπτυξη. Στην πραγματικότητα, ο όρος «TikTok» σημείωσε αύξηση 61% στις αναφορές από έτος σε έτος στις αρχές του 2021 και ήταν η πρώτη εφαρμογή εκτός Facebook που έφτασε τα 3 εκατομμύρια παγκόσμιες λήψεις.

Με τη γρήγορη ανάπτυξη, είναι εύκολο να υποθέσει κανείς ότι είναι μια παροδική μόδα — αλλά αυτό δεν φαίνεται να ισχύει εδώ. Η ομάδα κοινωνικής δικτύωσης του HubSpot πιστεύει ότι το TikTok προσφέρει μοναδικές ευκαιρίες για άμεση επαφή με τους καταναλωτές και μεγάλες μάρκες όπως το NBA και η Dunkin’ αξιοποιούν την εφαρμογή για να προσεγγίσουν νέο κοινό.

Επιπλέον, ο Ben Jeffries, Διευθύνων Σύμβουλος του Influencer.com, λέει ότι «το 2020, το TikTok ήταν η εφαρμογή με τις περισσότερες λήψεις στον κόσμο και με όλο και περισσότερους καταναλωτές που επιλέγουν να χρησιμοποιήσουν τη δημιουργική και χιουμοριστική πλατφόρμα ψυχαγωγίας, οι επωνυμίες ξυπνούν με την ευκαιρία να απαθανατίσουν μια νέο κοινό και να αναδείξουν την προσωπικότητα της επωνυμίας τους».

Άλλες επιχειρήσεις μέσων κοινωνικής δικτύωσης έχουν χρησιμοποιήσει τη δημοτικότητα του TikTok ως έμπνευση για να αλλάξουν τα χαρακτηριστικά της δικής τους πλατφόρμας. Για παράδειγμα, το Instagram χρησιμοποίησε χαρακτηριστικά παρόμοια με το TikTok στη δική του έκδοση, που ονομάζεται Reels, και το Reddit μόλις ανακοίνωσε μια παρόμοια λειτουργία βίντεο σύντομης μορφής στη δική του πλατφόρμα.

Το 2022, θα συνεχίσουμε να βλέπουμε την άνοδο του TikTok καθώς περισσότερες επωνυμίες εξερευνούν πώς μπορούν να αξιοποιήσουν τη δημοτικότητα της εφαρμογής για να διευρύνουν την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας και να προσεγγίσουν νέο κοινό. Επιπλέον, θα παρακολουθήσουμε το κυματιστικό αποτέλεσμα του TikTok στο τοπίο των μέσων κοινωνικής δικτύωσης γενικά, καθώς άλλες πλατφόρμες αλλάζουν τις δυνατότητές τους για να επεκτείνουν την έμφαση σε περιεχόμενο σύντομης μορφής, “σνακ”.

Η προσέγγιση νέου κοινού θα γίνει ο νούμερο ένα στόχος των μέσων κοινωνικής δικτύωσης για τις επιχειρήσεις.

  • διαφημιστικά προϊόντα/υπηρεσίες (35%)
  • Αύξηση της αναγνωρισιμότητας της επωνυμίας/προσέγγιση νέου κοινού (34%)
  • Αύξηση εσόδων/πωλήσεων (34%)

Ωστόσο, το 76% των marketers λέει ότι οι στόχοι τους θα αλλάξουν το 2022.

Καθώς μπαίνουμε στο 2022, οι κύριοι στόχοι των περισσότερων εμπόρων περιλαμβάνουν:

Αύξηση της αναγνωρισιμότητας της επωνυμίας/προσέγγιση νέου κοινού (39%)

Ενίσχυση σχέσεων με πελάτες/αύξηση αφοσίωσης στην επωνυμία (33%)

Βελτίωση εξυπηρέτησης και διατήρησης πελατών (32%)

Κατά τη διάρκεια της πανδημίας, οι περισσότεροι καταναλωτές χρειάστηκε να στραφούν σε μια εμπειρία αγορών πρώτης στο διαδίκτυο.

Καθώς οδεύουμε προς το 2022, λοιπόν, είναι λογικό οι επωνυμίες να σκέφτονται πώς μπορούν να προσεγγίσουν νέο κοινό μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, να καλλιεργήσουν βαθύτερες σχέσεις με το υπάρχον κοινό και να βελτιώσουν την εξυπηρέτηση πελατών για να εξασφαλίσουν μακροπρόθεσμη πίστη πελατών.

Για να αυξήσετε την παρουσία σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, είναι σημαντικό να παραμείνετε ενεργοί και συνεπείς στις αναρτήσεις σας, να αξιοποιήσετε τις τάσεις και το πολυσύχναστο περιεχόμενο και να επενδύσετε σε δημιουργικά στοιχεία υψηλής ποιότητας.

Επιπλέον, για να καλλιεργήσετε βαθύτερες σχέσεις με το υπάρχον κοινό σας, θα θέλετε να αλληλεπιδράσετε με τους ακόλουθούς σας μέσω διαδραστικών στοιχείων όπως δημοσκοπήσεις, ερωτήσεις και απαντήσεις και ζωντανά βίντεο.

Οι εταιρείες θα κάνουν πιο αφοσιωμένες προσλήψεις μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

Τα social media είναι μια αναμφισβήτητα ισχυρή στρατηγική για την επιχείρησή σας.

Και τα social media δεν είναι μόνο για την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας. Είναι επίσης ένα αποτελεσματικό εργαλείο για τη δημιουργία εσόδων. Στην πραγματικότητα, το 79% των ανθρώπων λέει ότι το περιεχόμενο που δημιουργείται από τους χρήστες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης επηρεάζει σημαντικά τις αποφάσεις αγοράς τους.

Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο θα δείτε περισσότερες εταιρείες να κάνουν αποκλειστικές προσλήψεις μέσων κοινωνικής δικτύωσης το 2022, αντί να αναθέτουν σε μια πολυάσχολη ομάδα μάρκετινγκ τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ως δευτερεύον έργο.

Μια μεγάλη τάση για το μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης το 2022 είναι να γίνει μια ειδική μίσθωση. Οι εταιρείες διαχειρίζονται συχνά τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ανά επιτροπή ή τα μεταβιβάζουν σε γενικό μάρκετινγκ. Αλλά το πρόβλημα είναι Όταν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης δεν έχουν προτεραιότητα, οι οργανισμοί χάνουν την ευκαιρία να βελτιστοποιήσουν τις πλατφόρμες και να τις μετατρέψουν σε δημιουργούς εσόδων».

“Μια αποκλειστική πρόσληψη μέσων κοινωνικής δικτύωσης μπορεί να λύσει αυτό το πρόβλημα και να βοηθήσει τους οργανισμούς να αναπτύξουν πλατφόρμες, να παρακολουθούν τα κοινωνικά αναλυτικά στοιχεία, να συμμετέχουν σε συνομιλίες που αφορούν τον κλάδο, να πειραματίζονται με νέες πλατφόρμες και τάσεις και πολλά άλλα – όλα αυτά συμβάλλουν σε μια ισχυρότερη επωνυμία και πολλά άλλα ηγέτες για την εταιρεία σας.

Εάν δεν το έχετε κάνει ήδη, σκεφτείτε να προσλάβετε έναν διαχειριστή κοινότητας μέσων κοινωνικής δικτύωσης για να δημιουργήσετε και να αλληλεπιδράσετε με το διαδικτυακό σας κοινό. Αυτοί οι διαχειριστές είναι ο τόνος, η φωνή και οι συζητήσεις πίσω από την επωνυμία σας — επομένως αξίζει τον κόπο αν το κοινό σας είναι πρόθυμο να αλληλεπιδράσει με την επωνυμία σας μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

Η επαυξημένη πραγματικότητα θα γίνει ο προτιμώμενος τρόπος των καταναλωτών να δοκιμάζουν προϊόντα και να αλληλεπιδρούν με επωνυμίες.

Η Επαυξημένη Πραγματικότητα (AR) υπάρχει εδώ και μερικά χρόνια και γίνεται ολοένα και πιο σύνηθες οι επωνυμίες να χρησιμοποιούν επαυξημένη πραγματικότητα για να επιτρέψουν στους καταναλωτές να δοκιμάσουν προϊόντα πριν από την αγορά.

Το AR έχει αποδειχθεί αποτελεσματικό και για το τελικό αποτέλεσμα μιας επιχείρησης. Στην πραγματικότητα, το AR μπορεί να βελτιώσει τις αναλογίες κλικ προς αριθμό εμφανίσεων για αγορές έως και 33%.

Εάν πιστεύετε ότι το AR θα μπορούσε να είναι κατάλληλο για την επωνυμία σας, το Snapchat είναι μια αποτελεσματική πλατφόρμα για να το δοκιμάσετε — η κοινωνική πλατφόρμα προσεγγίζει πάνω από το 90% των ατόμων ηλικίας 13-24 ετών και πάνω από το 75% των ατόμων ηλικίας 13-34 ετών στις Η.Π.Α. συμπεριλαμβανομένου σχεδόν ενός στους δύο χρήστες smartphone, επομένως είναι μια καλή ευκαιρία να φέρετε τα προϊόντα σας μπροστά σε ένα μεγάλο κοινό.

Οι επιχειρήσεις στον χώρο B2B θα αυξήσουν τις επενδύσεις τους σε Instagram και Twitter.

Το Instagram και το Twitter δεν είναι καινούργια στην κοινωνική σκηνή, αλλά πολλοί έμποροι εξακολουθούν να βλέπουν αυξήσεις στην απόδοση επένδυσης και στα δύο.

Για παράδειγμα, το Twitter έφτασε σχεδόν 200 εκατομμύρια ημερήσιους ενεργούς χρήστες με δυνατότητα δημιουργίας εσόδων το τρίτο τρίμηνο του 2020, σημειώνοντας αύξηση 29% σε ετήσια βάση.

Το Instagram, από την άλλη πλευρά, σημείωσε άλμα σχεδόν 14% μεταξύ 2019 και 2020 στον χρόνο που αφιέρωσαν οι χρήστες του στην εφαρμογή, σε 30 λεπτά κατά μέσο όρο την ημέρα. Αυτό ήταν υψηλότερη αύξηση αφοσίωσης από όλες τις άλλες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης.

Καθώς το Twitter και το Instagram συνεχίζουν να πετυχαίνουν, θα δούμε περισσότερους επαγγελματίες του μάρκετινγκ να επενδύουν και στις δύο πλατφόρμες το 2022.

Το 2022, σκεφτείτε πού μπορείτε να αυξήσετε τις δικές σας επενδύσεις για να βρείτε περισσότερη απόδοση επένδυσης (ROI) από τις πλατφόρμες που ήδη εξυπηρετούν το κοινό σας.