TOP

Tάσεις ψηφιακού μάρκετινγκ για το 2022 που δεν μπορείτε να αγνοήσετε

DM

Τα δύο τελευταία χρόνια ήταν γεμάτα αβεβαιότητα. Αλλά ένα πράγμα που γνωρίζουμε με βεβαιότητα είναι ότι ο κόσμος του ψηφιακού μάρκετινγκ αλλάζει και εξελίσσεται γρήγορα, ακόμη και εν μέσω πανδημίας. Είναι σημαντικό η επωνυμία σας να παρακολουθεί τον παλμό των νέων και αναδυόμενων τάσεων στον χώρο του ψηφιακού μάρκετινγκ για να επωφεληθεί από αυτές τις εξελίξεις και να παραμείνει σχετική.

Για να σας βοηθήσουμε να δημιουργήσετε και να εφαρμόσετε μια στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ αιχμής που σας βάζει ένα βήμα μπροστά από τους ανταγωνιστές σας, συγκεντρώσαμε τις κορυφαίες τάσεις που μπορούμε να περιμένουμε να δούμε το 2022.

Το email είναι το παν

Η έλευση του μάρκετινγκ μέσω email έχει κάνει πολύ πιο εύκολο (και φθηνότερο) για τις επωνυμίες να έχουν πρόσβαση στο κοινό τους και να παρέχουν ισχυρά μηνύματα μάρκετινγκ που πείθουν και μετατρέπουν. Με απόδοση επένδυσης άνω του 4200% και το 72% των καταναλωτών προτιμούν το email ως κύριο κανάλι επικοινωνίας, το email marketing δεν είναι κάτι που μπορείτε να αντέξετε οικονομικά να παραλείψετε από τη στρατηγική μάρκετινγκ.

Όσον αφορά τις τάσεις στο μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου το 2022, μπορούμε να περιμένουμε να δούμε υψηλότερο επίπεδο εξατομίκευσης, αυτοματοποίησης και ιδιωτικότητας.

Οι καταναλωτές γνωρίζουν πολύ καλά τις πληροφορίες που συλλέγουν οι μάρκες από αυτούς. Έτσι, όταν οι πελάτες συμφωνούν να σας δώσουν τα προσωπικά τους στοιχεία, πρέπει να τους παρέχετε περιεχόμενο που να καλύπτει τις συγκεκριμένες ανάγκες και τα ενδιαφέροντά τους. Η εξατομίκευση των μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μάρκετινγκ θα βελτιώσει την αποτελεσματικότητα αυτού του καναλιού. Η Τεχνητή Νοημοσύνη θα παίξει σημαντικό ρόλο στη δημιουργία προσαρμοσμένων και προσαρμοσμένων emails μάρκετινγκ τα επόμενα χρόνια.

Λόγω των απειλών που παρουσιάζει ο διαδικτυακός κόσμος, οι καταναλωτές συχνά διστάζουν να μοιραστούν τα προσωπικά τους στοιχεία (περισσότερα για αυτό αργότερα). Το 2022, είναι σημαντικό να διασφαλίσετε ότι θα ενισχύσετε την εμπιστοσύνη τους έχοντας ανοιχτή επικοινωνία μαζί τους σχετικά με το πώς οι πληροφορίες τους βρίσκονται σε ασφαλή χέρια και ότι οι διαδικασίες σας συμμορφώνονται με τους κανονισμούς GDPR.

Το βίντεο θα αντικαταστήσει άλλες μορφές περιεχομένου

Από το 2019, ο μέσος χρήστης έχει μεταπηδήσει από την παρακολούθηση 84 λεπτών περιεχομένου βίντεο ιστότοπου την ημέρα σε περισσότερα από 100 λεπτά την ημέρα. Και τα τελευταία χρόνια μας έδειξαν πόσο ισχυρό μπορεί να είναι το μάρκετινγκ βίντεο.

Με την άνοδο πλατφορμών όπως το TikTok και την εισαγωγή των Reels στο Instagram, το βίντεο ήταν στο επίκεντρο κατά τη διάρκεια του 2021. Το 2022 και τα επόμενα χρόνια, μπορούμε να περιμένουμε να δούμε το βίντεο να γίνεται ο ακρογωνιαίος λίθος του περιεχομένου, αντικαθιστώντας τα στατικά στοιχεία σε κάθε βήμα. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και οι υπηρεσίες ροής θα εισαγάγουν νέες

ευκαιρίες διαφήμισης που δίνουν έμφαση στο βίντεο, ενώ ακόμη και οι εμπειρίες λιανικής θα δουν καινοτομία στη χρήση βίντεο για την αλληλεπίδραση με τους καταναλωτές και την αύξηση της ευαισθητοποίησης.

Έξω με την προώθηση, μέσα με την αφήγηση

Ίσως ένα από τα μεγαλύτερα λάθη που κάνουν οι επωνυμίες στις προσπάθειές τους στο ψηφιακό μάρκετινγκ είναι να συνεχίζουν να πωλούν και να προωθούν τον εαυτό τους αντί να λένε ιστορίες.

Η ψηφιακή αφήγηση είναι μια αναδυόμενη τάση που μπορούμε να περιμένουμε να εκραγεί το 2022. Οι ιστορίες που βοηθούν το κοινό σας να πετύχει με τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας θα εκτιμηθούν πολύ σε σχέση με τις σκληρές πωλήσεις. Οι επωνυμίες που αξιοποιούν την πειστική αφήγηση θα έχουν το ψηφιακό τους περιεχόμενο να δημιουργεί αξία και συνάφεια αντί να είναι περιεχόμενο για χάρη του περιεχομένου.

Απόρρητο και δεδομένα

Μπορείτε να πιστέψετε ότι το GDPR ξεκίνησε τον Μάιο του 2018; Έχει περάσει καιρός. Έκτοτε, επιβάλλει τη διαφάνεια στο απόρρητο, με παρόμοιους νόμους να εφαρμόζονται σε άλλες χώρες. Οι εξελίξεις που θα δούμε το 2022 θα είναι μια αντιπαράθεση μεταξύ των πιο σημαντικών παικτών στις ψηφιακές πλατφόρμες.

Για παράδειγμα, το πρόγραμμα περιήγησης Chrome της Google υπόσχεται να σταματήσει να χρησιμοποιεί διαφημίσεις παρακολούθησης τρίτων φέτος, προστατεύοντας παράλληλα τα διαφημιστικά του συμφέροντα, λανσάροντας το FloC για την παρακολούθηση ομάδων παρόμοιων χρηστών και όχι ατόμων για την προστασία των δεδομένων.

Ο πόλεμος στα δεδομένα πρόκειται να κλιμακωθεί φέτος και οι επωνυμίες θα χάσουν την πρόσβαση στα δεδομένα στα οποία βασίζονται. Μπορούμε να περιμένουμε να δούμε δεδομένα πρώτου μέρους να γίνονται το θεμέλιο των δραστηριοτήτων μάρκετινγκ. Καθώς πολλοί οργανισμοί δεν είναι προετοιμασμένοι για αυτήν τη μετατόπιση, μπορεί να δούμε μια προσπάθεια συλλογής αυτών των δεδομένων για να παραμείνουμε ανταγωνιστικοί.

Βεβαιωθείτε ότι έχετε όλα τα δεδομένα που χρειάζεστε ενώ προάγετε τη διαφάνεια και ότι είστε προετοιμασμένοι για επιτυχία το 2022.

Το κοινό θα περιμένει εξατομίκευση

Το κοινό θα περιμένει εξατομίκευση Μετά από τον πόλεμο κατά της ιδιωτικής ζωής, το 72% των καταναλωτών λέει τώρα ότι θα ασχολείται μόνο με μηνύματα μάρκετινγκ που είναι εξατομικευμένα και προσαρμοσμένα στα ενδιαφέροντά τους. Θα είναι ιδιαίτερα δύσκολο για τις επωνυμίες να το εφαρμόσουν αυτό στο μάρκετινγκ με περιορισμένα δεδομένα τρίτων. Ωστόσο, δεν χάνεται κάθε ελπίδα.

Όπως και στην παραπάνω περίπτωση του μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, εάν οι επωνυμίες χρειάζονται χρόνο για να εξηγήσουν την πρόταση αξίας της συλλογής δεδομένων και ότι είναι ασφαλής και εκτιμώμενη, το κοινό θα ενθουσιαστεί με την παροχή των δεδομένων τους για να λάβουν εξατομικευμένες εμπειρίες. Οι καταναλωτές είναι πρόθυμοι να μοιραστούν τα δεδομένα τους εάν

λάβουν πρόσβαση σε αποκλειστικές εκπτώσεις σε προϊόντα που τους αρέσουν ή εάν αυτό σημαίνει ότι τα ζητήματα επιλύονται γρήγορα.

Το 2022, οι επωνυμίες θα αρχίσουν να καταργούν τις γενικές εκπτώσεις υπέρ των μοναδικών προσφορών που θα βασίζονται άμεσα σε αυτά που γνωρίζουν για το κοινό τους καθώς και στα δικά τους μοναδικά σημεία πώλησης (USP).

Αυτό σίγουρα δεν είναι μια εξαντλητική λίστα. υπάρχουν εκατοντάδες νέες τάσεις στο ψηφιακό μάρκετινγκ που αναδύονται κάθε μήνα. Ωστόσο, αυτές είναι πέντε τάσεις που σίγουρα η επωνυμία σας δεν έχει την πολυτέλεια να αγνοήσει το 2022.