TOP

Τα οφέλη του SMS Marketing

DMΚαθώς όλο περισσότερες επιχειρήσεις αναζητούν τρόπους για να στοχεύσουν τους πελάτες τους όπου κι αν βρίσκονται, το SMS marketing εξελίσσεται σε ένα πολύ αποτελεσματικό εργαλείο του multi-channel marketing. Παρ ’όλα αυτά, λίγες είναι οι εταιρείες που το επιλέγουν, με αποτέλεσμα να χάνουν έναν αποτελεσματικό τρόπο επικοινωνίας.

Πολλές επιχειρήσεις λανθασμένα πιστεύουν ότι το mobile marketing αποτελεί μια δαπανηρή επένδυση που δεν επιτρέπει την προσωποποιημένη και στοχευμένη επικοινωνία, ούτε την εύκολη αξιολόγηση των αποτελεσμάτων της. Στην πραγματικότητα όμως, η επικοινωνία μέσω mobile είναι πολύ εύκολη και αποτελεσματική, χρειάζεται όμως να διασφαλιστεί η προστασία της ιδιωτικότητας και των προσωπικών δεδομένων των καταναλωτών.

Ποια είναι λοιπόν τα οφέλη του SMS marketing;

1. Είναι ένα άμεσο κανάλι

Πρόκειται για ένα από τα πιο άμεσα κανάλια που υπάρχουν, αφού το 97% των χρηστών διαβάζουν το SMS μέσα σε 15 λεπτά από τη στιγμή που λάβουν το μήνυμα στο κινητό τους. Παράλληλα το 45% των SMS campaigns έχουν ένα πολύ επιτυχημένο ROI, ειδικά όταν συνδυάζονται και με άλλη δημοφιλή κανάλια όπως το email ή τα social media.

2. Μπορεί να υποστηρίξει και να ενσωματωθεί με άλλα κανάλια

Είναι πολύ σημαντικό όλα τα κανάλια του marketing να αλληλοσυμπληρώνουν το ένα το άλλο και το SMS δεν αποτελεί εξαίρεση. Πρόκειται για ένα κανάλι που αν και μπορεί να σταθεί μόνο του, έχει επίσης τη δυνατότητα να ενδυναμώσει και να υποστηρίξει και άλλα μέσα.

Για παράδειγμα, μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να υπενθυμίσει στους πελάτες να διαβάσουν ένα email που στάλθηκε πριν ή ακόμα και ημέρες πριν. Ένα απλό SMS που ρωτάει «Διαβάσατε το email μας;» μπορεί να αυξήσει τα email που διαβάζονται κατά 20-30%.

3. Μπορείτε να μάθετε περισσότερα για τους καταναλωτές σας

Το SMS είναι ένα εξαιρετικό μέσο για να λάβετε το feedback των πελατών σας μέσω ερευνών. Έρευνες έχουν δείξει ότι κατά μέσο όρο το 31% των χρηστών θα απαντήσει σε μια έρευνα μέσω SMS με χρόνο απόκρισης περίπου στα 5 λεπτά. Αυτό σημαίνει ότι μπορείτε να λάβετε πολύ χρήσιμα αποτελέσματα σε μικρό χρονικό διάστημα.

4. Αυξάνεται η αλληλεπίδραση με τους χρήστες

Αντιληφθείτε τα SMS σαν ένα τρόπο να βελτιώσετε τον τρόπο με τον οποίο η εταιρεία σας επικοινωνεί με τους πελάτες της κατά τη διάρκεια ολόκληρου του κύκλου ζωής των καταναλωτών. Οι επιχειρήσεις όμως θα πρέπει να προσέχουν να διαφοροποιούν το είδος του περιεχομένου που αποστέλλουν. Ενώ οι χρήστες εκτιμούν να λαμβάνουν νέα σχετικά με τις επερχόμενες εξελίξεις που συμβαίνουν στην εταιρεία σας, ένα τέτοιο είδος πληροφορίας είναι καλύτερα να επικοινωνηθεί μέσω email, το οποίο αποτελεί ένα μέσο όπου επιτρέπει μεγαλύτερα σε έκταση και περισσότερο δημιουργικά κείμενα.

5. Τα δεδομένα απόκρισης σας επιτρέπουν να παρακολουθήσετε και να βελτιώσετε τις στρατηγικές σας

Η παρακολούθηση του ROI, της αλληλεπίδρασης μέσω των μηνυμάτων και η καταγραφή των μηνυμάτων που παραδόθηκαν είναι όλα εφικτά μέσω του SMS, γεγονός που αποτελεί απόδειξη ότι τα SMS μπορούν να προσφέρουν πολύ χρήσιμα δεδομένα, όπως και τα emails.

Κάνοντας χρήση αυτών των δεδομένων, οι επιχειρήσεις μπορούν να δημιουργήσουν στοχευμένες καμπάνιες και να βελτιώνουν συνεχώς τη βάση δεδομένων τους. Με αυτόν τον τρόπο, όχι μόνο εξοικονομούν χρήματα και βελτιώνουν το ROI τους, αλλά επιπλέον κατηγοριοποιούν τους χρήστες που είναι λιγότερο πιθανό να ανταποκριθούν και μπορούν έτσι να τους προσεγγίσουν μέσω κάποιου άλλου καναλιού.