TOP

TikTok: Εργαλείο Marketing;

DMΣίγουρα έχεις ακούσει τον σάλο που έχει δημιουργηθεί με την νέα social πλατφόρμα, η οποία κάθε μήνα αριθμεί πάνω από 500 χιλιάδες νέους χρήστες. Πέρα όμως από το fun που προσφέρει στους χρήστες, θα μπορούσε πιθανών να χρησιμοποιηθεί ως εργαλείο marketing;

Οι περισσότεροι marketers είναι ακόμα λίγο διστακτικοί για το αν κάτι τέτοιο θα ήταν αποτελεσματικό. Αν όμως το σκέφτεσαι μάθε 3 λόγους για τους οποίους αξίζει να το χρησιμοποιήσεις!

1. Mobile Καμπάνιες

Οι mobile χρήστες αυξάνονται συνεχώς και δεν θα ήταν απίθανο σε λίγα χρόνια να πάρουν αποκλειστικά την σκυτάλη.

Αυτό όμως που κάνει το TikTok πραγματικά ξεχωριστό, είναι η χρήση των micro–videos, που είναι κατάλληλα για προβολή σε κινητά.

Η πλειοψηφία των mobile χρηστών περνούν αρκετό χρόνο παρακολουθώντας τέτοια video που διαρκούν δηλαδή max 15’’.

Δεν είναι τυχαίο που η πλατφόρμα μεγαλώνει τόσο γρήγορα, αφού προσφέρει ακριβώς αυτό που ζητούν οι χρήστες.

Φαντάσου λοιπόν να μπορείς να τρέξεις την επιχείρηση σου απευθείας από το κινητό σου! Δεν θα ήταν φανταστικό;

2. Στόχευση Νεότερου Κοινού

Από το ξεκίνημα του το Tiktok κατάφερε να κερδίσει το νεότερο κοινό.

Εντοπίζοντας ακριβώς τον τρόπο που το νεότερο κοινό χρησιμοποιεί τα social media η εφαρμογή είναι κατασκευασμένη με βάση τις ανάγκες και τις προτιμήσεις τους.

Έτσι πολύ γρήγορα έγινε η εφαρμογή που το νεότερο κοινό ‘‘εθίστηκε’’ και χρησιμοποιεί not-stop!

Αυτή η πληροφορία είναι ιδιαίτερα χρήσιμη για εκείνες τις επιχειρήσεις που προσπαθούν να πλησιάσουν νεότερο κοινό. Σε κάθε περίπτωση όμως, αυτό το κοινό θα αποτελέσει στο μέλλον την μεγαλύτερη αγοραστική δύναμη, στην πραγματικότητα έχει ήδη αγγίξει το 40% για το 2020.

3. Αυθεντικό Περιεχόμενο

Η αυθεντικότητα μετράει, ειδικά για τους millennials & τους Gen Z (η γενιά που διαδέχεται τους millennials). Το να παραμένεις αυθεντικός είναι το κλειδί για να κάνεις τους αγοραστές σου να πιστέψουν στην επιχείρηση σου, πέρα από το να αγοράζουν απλά τα προϊόντα.

Μπορεί να μην είναι εύκολο, αλλά ένα καλό ξεκίνημα είναι το λεγόμενο ‘‘storytelling’’, η αφήγηση δηλαδή μιας πραγματικής ιστορίας που είναι πολύ πιθανό να αγγίξει τον χρήστη. Η εστίαση στην αφήγηση δείχνει ότι η επιχείρηση σου είναι υπεράνω χρημάτων και υπογραμμίζει το ανθρώπινο στοιχείο των πραγμάτων.

Τα αυθεντικά brands προσελκύουν ποιοτικούς χρήστες και με το TikTok να ανοίγει τον δρόμο της αυθεντικότητας – ειδικά με δημιουργούς περιεχομένου που έχουν τεράστια δύναμη επιρροής – αυτή η πλατφόρμα είναι ένα μέρος που θέλεις να συμμετέχεις!