TOP

Χρήση των audience trends για τη δημιουργία περιεχομένου με νόημα

CM

Το content είναι το Α και το Ω στο διαδίκτυο. Η δημιουργία μιας στρατηγικής που λειτουργεί για εσάς είναι εξαιρετικά σημαντική γιατί έτσι το κοινό είναι πιο πιθανό να μεταφερθεί στο website σας. Ο μέσος χρήστης του διαδικτύου έχει ένα αρκετά περιορισμένο εύρος προσοχής και θέλει γρήγορες απαντήσεις.

Η δημιουργία ουσιαστικού περιεχομένου στο website σας είναι το κλειδί για να ξεκλειδώσετε τις δυνατότητες του κοινού -στόχου σας. Ακολουθούν τα βήματα για το πώς μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα audience trends για να δημιουργήσετε περιεχόμενο που το κοινό σας θα θεωρήσει σημαντικό.

Γιατί το περιεχόμενο πρέπει να έχει νόημα;

Πολλές επιχειρήσεις δυσκολεύονται να δημιουργήσουν μια ψηφιακή παρουσία σε πρώτη φάση επειδή δεν αναγνωρίζουν τη διαφορά μεταξύ αυτού που πιστεύουν ότι το κοινό -στόχος τους θέλει να μάθει και των πληροφοριών που το κοινό -στόχος τους αναζητά.

Μπορείτε να αναλάβετε δράση για να αυξήσετε τις πιθανότητες επιτυχίας δημιουργώντας περιεχόμενο που προκαλεί συναισθηματική απάντηση ή έχει κάποια ουσιαστική σύνδεση με τον χρήστη προς τον οποίο στοχεύει. Η επίτευξη αυτού του τύπου στρατηγικής μπορεί να ακούγεται περίπλοκη, αλλά μπορούμε να ξεκινήσουμε εξετάζοντας τη συμπεριφορά του κοινού.

Κατανόηση γιατί οι χρήστες οδηγούνται στο website σας

Ως επιχείρηση, μία από τις πιο αποτελεσματικές πρακτικές που μπορείτε να ακολουθήσετε για να κατανοήσετε το κοινό σας είναι να εξετάσετε τις λέξεις -κλειδιά που τον φέρνει στο website σας. Σε αυτό το σημείο θα παραδεχτούμε ότι θα υπάρχει ένα ποσοστό χρηστών website που θα γνωρίζουν την επιχείρησή σας και θα συχνάζουν στο website σας τακτικά, αλλά μια καλή στρατηγική περιεχομένου θα στοχεύει νέους χρήστες και εκείνους που προσέρχονται στο website σας από οργανική αναζήτηση.

Χρησιμοποιώντας το οργανικό τμήμα στο Google Analytics και φιλτράροντας τις διάφορες σελίδες στο website σας που περιέχουν τη δική τους συγκεκριμένη προσφορά προϊόντων, μπορείτε να αποκτήσετε μια εικόνα για τους τύπους ερωτημάτων που προσελκύουν χρήστες στο website σας. Αυτό θα σας δώσει ένα σύνολο όρων και θεμάτων που μπορείτε να αναπτύξετε σε μια στρατηγική περιεχομένου.

Μετατροπή λέξεων-κλειδιών σε θέματα περιεχομένου

Ενώ θα έχετε μια βασική κατανόηση των λέξεων -κλειδιών που είναι σημαντικές για τις επιχειρήσεις σας, η εξέλιξή τους σε ευρύτερες ερωτήσεις που χρησιμοποιούν οι χρήστες στις μηχανές αναζήτησης μπορεί να σας δώσει ορισμένα σημεία εκκίνησης για τη στρατηγική περιεχομένου σας. Το κοινό είναι ένα τέτοιο παράδειγμα που λειτουργεί λαμβάνοντας δεδομένα από την αυτόματη διόρθωση ερωτημάτων αναζήτησης της Google για να σας δώσει μια ενημερωμένη εικόνα των ερωτήσεων που κάνουν οι χρήστες σχετικά με τις λέξεις-κλειδιά σας.

Τα Social Media διαδραματίζουν επίσης σημαντικό ρόλο στον εντοπισμό τάσεων και ομοιότητας σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο οι χρήστες αναζητούν πληροφορίες σχετικά με την επιχείρηση, την προσφορά και τη βιομηχανία σας. Αφιερώστε λίγο χρόνο για να δείτε πώς αποδίδουν τα Social Media καθώς και ευρύτερα νέα της βιομηχανίας για να ανακαλύψετε τη δημόσια συζήτηση γύρω από τον τομέα σας. Αυτό το στάδιο της έρευνας είναι σημαντικό για τη θεμελίωση μιας ισχυρής και εξελισσόμενης στρατηγικής περιεχομένου.

Κερδίστε τους ανταγωνιστές σας στο δικό τους παιχνίδι

Αφού εμφανίσετε τους τύπους αναζητήσεων που είναι σημαντικοί για το κοινό -στόχο σας, μπορείτε να τις χρησιμοποιήσετε για να δείτε τι εμφανίζεται αυτήν τη στιγμή στον οργανικό χώρο αναζήτησης. Ενδέχεται να υπάρχουν περιπτώσεις όπου εμφανίζονται ανταγωνιστές με το δικό τους περιεχόμενο που ικανοποιεί αυτά τα ερωτήματα αναζήτησης.

Σημειώστε τι κάνουν και τις μορφές περιεχομένου που εκφράζουν καλύτερα τις πληροφορίες. Ομοίως, μπορεί επίσης να διαπιστώσετε ότι δεν εμφανίζονται καθόλου ανταγωνιστές στο χώρο αναζήτησης για το ερώτημα -στόχο σας. Αυτό μπορεί να προσφέρει μια πολύτιμη ευκαιρία για κενό περιεχομένου.

Σκεφτείτε Μακροπρόθεσμα

Το περιεχόμενο που είναι χρήσιμο και ικανοποιεί μια άμεση ανάγκη για το κοινό σας μπορεί να είναι αποτελεσματικό. Πρέπει να προγραμματίζετε σωστά, γι ‘αυτό η οργάνωση ενός ημερολογίου περιεχομένου ως μέρος της ροής εργασίας σας μπορεί να σας βοηθήσει στο ταξίδι σας προς την παραγωγή πιο ουσιαστικών ιδεών για το website σας. Το να βρίσκεστε στο σωστό μέρος την κατάλληλη στιγμή μπορεί να εξυπηρετήσει καλά το κοινό σας.

Οι τάσεις αλλάζουν και οι ανάγκες του κοινού αναπτύσσονται. Ανάλογα με την προσέγγισή σας, μπορείτε να δημιουργήσετε άρθρα ή αναρτήσεις website που ενημερώνονται συνεχώς για να γίνουν ακρογωνιαίοι λίθοι περιεχομένου που παρέχουν όλες τις συγκεκριμένες πληροφορίες που έχετε προσδιορίσει ως σημαντικές στο κοινό -στόχο σας.

Δημιουργία ουσιαστικού περιεχομένου

Σε όλη τη διαδικασία δημιουργίας του περιεχομένου σας, προσπαθήστε να διασφαλίσετε ότι αυτό που προσφέρετε θα είναι χρήσιμο για τον χρήστη. Το πολύ περιεχόμενο δεν αποδίδει καλά και αυτό που κρατάει ο χρήστης είναι μια εικόνα από άσχετες πληροφορίες.

Περάστε σε αυτό που είναι πραγματικά σημαντικό για το ερώτημά του. Αυτό σχετίζεται με την εξέταση της συμπεριφοράς του κοινού ως αφετηρία του θέματος περιεχομένου σας και τελικά προωθεί την προσφορά της επιχείρησής σας στο πλαίσιο μιας πραγματικά χρήσιμης συλλογής πληροφοριών. Οι χρήστες χρησιμοποιούν τις μηχανές αναζήτησης για να απαντήσουν σε ερωτήσεις και όλο το περιεχόμενο πρέπει να εκτελεί αυτήν την απλή λειτουργία με ουσιαστικό τρόπο.

Αναγνωρίζοντας αυτό που λειτουργεί και εξελίσσεται

Αφού δημιουργήσετε το περιεχόμενό σας με βάση την έρευνα για τις τάσεις και τα δεδομένα του κοινού όπως περιγράφονται, είναι σημαντικό να βλέπετε τα οφέλη στην εργασία. Η επιστροφή στα δεδομένα ανάλυσης θα δείξει τον τρόπο με τον οποίο οι χρήστες αλληλεπιδρούν με τις νέες πληροφορίες που έχετε προσθέσει στο website σας και εάν προσγειώνονται σε αυτές τις σελίδες απευθείας από οργανική αναζήτηση. Μπορείτε επίσης να δείτε άλλες μετρήσεις, όπως νέες θέσεις λέξεων -κλειδιών, βελτιώσεις κατάταξης και αφοσιώσεις Social Media.

Να θυμάστε ότι η διαδικασία δημιουργίας και ανάπτυξης ουσιαστικού περιεχομένου για το website σας αλλάζει συνεχώς και οι επιχειρήσεις που συνεχίζουν να εξελίσσονται με τους πελάτες τους εξακολουθούν να δημιουργούν υψηλό engagement και ένα website που πετυχαίνει τους επιχειρηματικούς στόχους.